Nee geen kut wijf maar wou niet onbeleefd zijn dus liet ik het open.
Ik vind het een beetje kortzichtig van haar, natuurlijk kun je niet iedereen zijn repertoire kennen en was dit te kort door de bocht.
Printable View
wie beter is dan wie is smaak. Klaar...
John frusciante kon voor zijn drugs verslaving idioot goed spelen. Nu wat minder, maar hij is nu ook meer een muzikant dan gitarist. Hij speelt in dienst van de muziek.
De een vind dat geweldig, de ander vind dat een hoog niveau techniek, snelheid en moeilijkheid iemand een goede gitarist maakt.
Maar goed dit is ook al 100.000x gezegd.
Ik vind de kritiek nogal hypocriet. Frusciante stond in die poll op nummer 1 om dat al die mensen fan zijn van RHCP. Zij vindt de RHCP niet leuk dus ze kiest iemand anders.
Waarom is het wel kortzichtig als arugment tegen Frusciante maar niet kortzichtig als het voor Frusciante is?
Je ziet toch ook geen pianist zeggen dat Elton John de beste pianist is? Het is echt wel een gitaristen-ziekte. Misschien wordt het verschil tussen 'leukste' en 'beste' niet gesnapt.
Trouwens is 'smaak' een excuus voor kortzichtigheid. Muziek is goed of muziek is niet goed. Genre doet er niet toe. En het is misschien moeilijk om te zeggen wie de beste is, het is makkelijk om te bepalen wie niet de beste is.
Als dit een statement is, ben je niet goed wijs. Of, als de 2e en 3e zin voorbeelden zijn voor je eerste zin, en dus voor kortzichtigheid, is het wat ongelukkig verwoord maar volg ik je wel.Citaat:
Trouwens is 'smaak' een excuus voor kortzichtigheid. Muziek is goed of muziek is niet goed. Genre doet er niet toe.
Nu is het grappige dat ik niet zo van de RHCP én Death Metal houdt, maar binnen Slayer, en dit weet elke gitarist die Slayer kebt, is Jeff Haneman de beste gitarist. Kerry king ziet er alleen stoerder uit.....
Met andere woorden, fuck lijstjes en kweek je eigen mening!!!!!
Klopt. Jeff Hanneman is de betere gitarist en hij zegt zelf dat hij in Slayer speelt omdat hij niet goed genoeg is om 'echte' muziek te spelen.
Waarom niet? Iets niet je smaak vinden is toch geen argument? Dan is zeggen: "Nee, dat vindt ik niets. Dat is muziek voor meisjes." Nog een beter argument.Citaat:
Als dit een statement is, ben je niet goed wijs. Of, als de 2e en 3e zin voorbeelden zijn voor je eerste zin, en dus voor kortzichtigheid, is het wat ongelukkig verwoord maar volg ik je wel.
Verder heb ik nooit iets over smaak of genres gezegd dus hoezo zijn mijn zinnen voorbeelden van m'n eigen kortzichtigheid?
Het zou toch raar zijn dat ze nu slechter zijn? Gitaristen die 30 jaar geleden in hun hoogtepunt zaten zijn vaak meer dan 50 jaar geleden opgegroeid. Dat was voor de hoogtijdagen van de rockmuziek en de electrisch gitaar.
Maar de samenleving is ook veranderd. Nu heb je al de kennis van toen en veel meer. Nu zijn we rijker dus we kunnen meer. Nu hebben we allerlei technologische hulpmiddelen. Culturen staan niet stil. Er zijn bijvoorbeeld ook vast meer gitaarleraren. Meer gitaren. Meer studios. Meer was alles. Veel van de gitaristen van de de laatste 30 jaar zijn opgegroeid precies toen gitaarmuziek misschien wel het populairst ooit was. Dus ja, dat is wel een factor die je de komende 30 jaar minder gaat hebben. Dan wordt men vaker DJ of rapper ofzo.