dat zag ik ook al. indien het de originele vintage 60 is met goldlogo, dan is het een koopje
Printable View
ook even gebeld, het zijn sowieso de versies met het wit/gouden logo: Ik ga morgenochtend even kijken en hopen dat het de kwaliteit ok is. Als ik bijjvoorbeeld deze foto's mag geloven, dan is de afwerking echt netjes. Desnoods nieuwe elektronica erin...
http://www.arkay.de/guitars/richwood/index.html
Even een update want ik ben er net geweest: het zijn Richwoods met een zilver logo. Ze hebben 2 verschillende series. Eentje is wat betreft afwerking echt slecht (naast de slechte afwerking te herkennen aan het missen van een zwart randje in de witte slagplaat). Er zijn dan nog een paar kleuren over., helaas geen witte (waar ik eigenlijk voor kwam) want dat is de slechte variant.
De betere versie is best een leuke gitaar, maar er zit veel variatie in de kwaliteit, vooral te merken aan de hals.
Ik heb er 2 goede uitgepikt, deze hebben zeker een betere kwaliteit dan de squier die ik ooit had, maar wat betreft afwerking nog niet te vergelijken met een Fender.
Ze moesten nog wel goed afgesteld worden en de topkam die er op zit staat sowieso te hoog en nogal plastic, dus die moet vervangen worden. De potmeters en switch voelen stevig aan. Geluidskwaliteit van de PU's moet ik nog even op mijn gemak gaan testen, maar het klonk best goed.