Idd typefoutje.
Printable View
Ik hoop dat de Postema die een bod gedaan heeft, niet EJPostema van het forum is. Dit lijkt toch verdacht veel op een Chinese nepper en gezien de korte omschrijving zal het er ook wel eentje zijn.
Is nep: headstock shape klopt niet, decal niet goed geplaatst, cutaway heeft niet de juiste vorm en de stand van de potmeters klopt ook niet
reactie van de verkoper nav mijn bod van 1850 euro....
volgens mij was er wel een slash signature, maar goed...
Geachte M, uw bod klinkt heel leuk maar als uw een kenner bent weet uw ook wel dat slash dit model nooit heeft uit gebracht, dit model komt uit japan en is geen echte gibson(illegaal). hij ziet er helemaal uit als een gibson in alle zichten en hij doet het ook gewoon maar het is geen echte. ik laat dit uw op deze manier weten omdat ik dit niet openbaar wil weer geven . ik had deze gitaar gekregen voor mijn verjaardag. bvd roel
Dat slaat werkelijk nergens op. Hij geeft nog toe dat hij eigenlijk illegaal bezig is, en dan zegt hij er nog ijskoud bij dat hij dit liever niet expliciet erbij zet.
Boycotten die handel!
Op zich netjes maar wel misleidend dat hij dit er niet even bij zet. Dat hij de gitaar wil verkopen begrijp ik wel (als het een krijger is) en als hij het erbij zet dat het een Chinees kopietje is dan heb ik daar wel vrede mee.
Hij is overigens zelf ook blijkbaar geen kenner gezien het gewoon een 'appetite' les paul moet voorstellen die wel is uitgebracht...
2000 geboden,best pittig...;)