Het is een Harley Benton GA-5, 5 watt inderdaad. kost 88 euro nieuw...dus tweedehands mag ie hooguit 5 tientjes kosten.
Printable View
Een vriend van me wil een USA Jazz Bass kopen. Op marktplaats staat er een uit 2008 van iemand die Schiphol als locatie opgeeft. De ad toont plaatjes van een nagenoeg nieuwe set in een koffer met alle spullies er nog bij.
Ik ken deze persoon niet en hopelijk/wellicht is het volkomen koosher maar je kunt dit soort sets ook in China kopen (google tradetang)
Fake gitaren heb ik inmiddels wel leren herkennen (dank u wel medeforummers), maar een Jazz Bass uit '78?
Wie kan de voornaamste issues noemen.http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=7&fs=1
Mwoach, deze advertentie lijkt redelijk oke. Dat ie ook ruilvoorstellen accepteerrt en bovendien een samenhangend verhaal neerzet in plaats van een verhaal dat duidelijk door een leek geschreven is helpt daarin mee.
Wel eerst even proberen natuurlijk.
Schiphol-Rijk is een plaats en bedrijventerrein op/bij Schiphol. Niets mis mee dus. Maar je hebt het over een '78 bas en een 2008 bas. Typefoutje?
Hij lijkt me er ook legitiem uit te zien, maar er zijn ongetwijfeld forummers met meer kennis van zaken aangaande deze bas. Succes!
Gr. C.
Ik ken de verkoper, dat is volledig in orde hoor.
O.T. fake Gibson