Sorry, ik reageerde te snel: ik zie wat je bedoeld!;)
Printable View
Sorry, ik reageerde te snel: ik zie wat je bedoeld!;)
Metal Zone is nieuw. Wegens vakantieperiode en invallen voor de bassist heb ik nagenoeg nog geen vlieguren gemaakt met de metal zone. Ik speel geen metal of zo, maar ik speel in een jazz/fusion-bigband en in een coverband, maar ik wil graag iets op het pedalboard om mee uit de bocht te kunnen vliegen.
Ik ben een fan van de Boss RPH-10 phaser, vanwege de over-the-top-12-stage-phaser-sound. Maar dat is een micro rack, dus niet handig op een pedalboard. Ik was geïnspireerd om weer een phaser op mijn pedalboard te zetten toen ik luisterde naar het album Nightclubbing van Grace Jones, met Sly & Robbie. Die plaat staat vol met toffe Phaser en Wah sounds.
Ik vind die step phaser mode van de PH-3 wel leuk, hoewel ik er nog geen goede toepassing voor hebben kunnen vinden in een nummer. Ik ben niet zo gecharmeerd van die standaard jaren 70 phasers of kloons daarvan (EHX Small Stone, mxr 90, organge ninety) en ik ken verder geen andere phasers, dus voorlopig is de PH-3 voor mij de beste optie.
Ik kan me wel voorstellen dat je niet zo gecharmeerd bent van die standaard seventies phasers . Ze klinken warm maar ook nogal modderig
Die PH 3 klinkt in de 10 stand helder en open en toch organisch met een analoge flavour
Ik gebruik de DE-7 ook wel eens voor psychedelische swell effecten in de tape-echo stand met veel repeats en een volume pedaal. Echt heel tof.
De DE-7 is een superpedaal!
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
Ik dacht laatst dat hij naar de kl.te was. Als ik hem intrapte met een gitaar met humbuckers dan begon hij te oversturen...
Mijn pedalboard gebouwd door Moonspinnercustomgear!
Signaalpad : boss fv300, Hendrix mini fuzz face, BBE ben Wah, BBE Soulvibe, Love pedal amp11, Maxon sd9, g3 voor modulatie, g3 delays en reverb.
https://s6.postimg.org/70qyc43yp/IMG...913_215533.jpg