ik ben eens bij haar thuis geweest, maar ik zal verder nix onthullen over deze mistery builder ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Printable View
ik ben eens bij haar thuis geweest, maar ik zal verder nix onthullen over deze mistery builder ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
knap werk!!!! Hoe krijg je het voor elkaar.....
Ik vind hem ook echt prachtig geworden! Petje af! Wat een supermooie gitaar!
Het is een prachtige gitaar geworden!
Ja dan moet je de afgelopen 61 pagina's even doorlezen :dance:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
maar idd: ziet er super uit! laat die foto's en clips maar komen !!
Wouw!!!!!
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk jalours ben (niet vervelend bedoeld overigens) De snelheid waarmee je bouwd en dat je gelijk weer naar je volgende project gaat.....damn en de kwaliteit.....wouw.....
Moest ik ff kwijt,
maar het is weer een beauty wat je hebt gemaakt (en dan te bedenken dat ik dus niets met dubbelneks heb).
Arjo
Wooowww, heel mooi geworden......., ben benieuwd wat de volgende wordt.
GRUUUWELIJK mooi zeg!! Heb met veel bewondering en intresse dit topic vanaf het begin gevolgd en ik moet zeggen dat ik echt helemaal onderste boven ben. GE-WEL-DIG!! Hoeveel heeft de gitaar je nou aan materialen ongeveer gekost? Waarmee denk je zelf dat je de kwaliteit mee kan vergelijken? (qua merk, zeg maar meer een epi of gibson of wat dan ook)
Dat drukke vind ik juist heel erg meevallen, m.n. door de houten pickuprings en de stemmig gekleurde knoppen vind ik het mooi één geheel, meer dan de Les Paul en de Jem.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koennie
Het is weer een kunstwerk geworden, en ik vind het een nog meer uitgebalanceerde gitaar geworden (qua looks). Hulde!
Allememaggies, charlotte wat een monstergitaar heb je gebouwd zeg! dikke 10!! ik denk dat je zo bij de custom shop van gibson in nashville aan het werk kunt!