Ja die flerb is ronduit lachwekkend :seriousf:
Hall en spring bevallen me beide behoorlijk prima! Jammer alleen dat ik hem niet in mijn kist krijg doordat het zo'n hoog pedaal is. Misschien toch eens swappen voor een Hall of Fame...
Printable View
Ja die flerb is ronduit lachwekkend :seriousf:
Hall en spring bevallen me beide behoorlijk prima! Jammer alleen dat ik hem niet in mijn kist krijg doordat het zo'n hoog pedaal is. Misschien toch eens swappen voor een Hall of Fame...
Of ga voor de Holy Grail Plus.
@Ace: weer 1 voor €70: http://www.2dehands.be/muziek/muziek...196052138.html
Het ging me even over het leuke prijsje van die vorige.
Leuke bijkomstigheid is trouwens wel dat mijn vriendin in Leuven studeert: "Zeg schat, haal je dat even op?" ;)
Dat ligt echt geheel aan de One Spot. Ik heb die holle baksteen van een Holy Grail gehad en heb nog steeds de Nano, elke keer als ik ze aansloot op een One Spot kwamen de problemen van bijgeluiden. Met een Boss of Ibanez adapter niet, dus kan het maar aan één ding wijten. Ik snap ook echt niet waarom hele volksstammen met die One Spots weglopen... Nog niet zo lang geleden in de studio weer hetzelfde ondervonden met een One Spot, over het opnamesignaal, ruiste echt als een gek. Boss adaptertje ertussen en klaar was het.
Nee hoor, ligt óók aan de Holy Grail, want met elke adapter stoort hij. Alleen is het met de One Spot ondoenlijk, met andere adapters is het nog te doen.
The 1spot werkt bij mij vlekkeloos op alles, ook de nano HG. De twee losse Boss/Ibanez adapters geven dan weer een brom op een aantal pedalen, zo zie je maar weer. Ik werk ook met pedalen voor een Line6 UX en dat werkt nauw, je krijgt alles haarscherp terug in je koptelefoon.
Cioks heb ik ook op het oog. Maar: vanmiddag gebeld met onze studio-dude die nogal verstand van elektronica heeft. Als hij iets voor me kan fixen is dat natuurlijk mooi meegenomen :)