Vind het niet heel kenmerkend frusciante en/of hendrix eigenlijk...
Echt vet vind ik het ook niet.
Printable View
Vind het niet heel kenmerkend frusciante en/of hendrix eigenlijk...
Echt vet vind ik het ook niet.
Veelste netjes en beheerst om een Frusci en/of Hendrixfeel te krijgen
Ik heb heel veel DVD's van de Chili Peppers gezien, meerdere keren, en deze jam deed mij gewoon erg denken aan Frusciante's spel tijdens concerten.
Ieder zijn eigen interpretatie natuurlijk, dat maakt muziek ook zo mooi.
Nu net ging het op DWDD over de uitslag van deze lijst en vragen ze aan het enige meisje daar wat zij van de uitslag vindt en antwoordt ze met ''ja ik hou niet echt van de red hot chili pepers '' waarop een andere gitarist antwoord dat het niet enkel RHCP is. Wat een ongelooflijk xxx wijf, volgens haar is Kerry King de beste.
Iedereen heeft recht op zijn mening maar ze lijkt ongelooflijk biased ook voornamelijk door haar muzieksmaak.
Tsja, is het erg dat mensen Frusciante alleen kennen van RHCP? Persoonlijk vind ik dát z'n beste werk, z'n solo spul vind ik helemaal niks.
En King ís beter dan Frusciante.
;)
Een kutwijf omdat ze lid is van een andere fanclub?:???:
Gitaristen zijn berucht om hun slechte muzieksmaak. Maar Kerry King is wel een gitarist die goed genoeg is om te weten dat zelfs de bassist van de RHCP een betere gitarist is dan Frusciante, want die is behoorlijk slecht voor een zogenaamde goede gitarist. En dat terwijl Kerry King beargumenteerbaar slechter is dan zelfs Frusciante.
Trouwens best trieste uitzending. De beste gitarist die genoemd werd is een zanger die multi-instrumentalist is (aangezien Blackmore niet mag tellen). En de gitaristen van de laatste 30 jaar zijn beduidend beter dan die van 30 jaar geleden.