Ik had m'n korg en moller volgens mij eerder dan jij ;)
Maar, het is natuurlijk wel zo dat onze bordjes veel op elkaar lijken. We zijn gewoon geweldig dude.
Printable View
Ik had m'n korg en moller volgens mij eerder dan jij ;)
Maar, het is natuurlijk wel zo dat onze bordjes veel op elkaar lijken. We zijn gewoon geweldig dude.
Het doet me altijd pijn te zien dat iemand van het Big Muff geloof afstapt. Ja, ik vond je oude bord cooler.
Dat mag. Ik vond de muff buitengewoon onbruikbaar in de band. Smeert dicht, prikt niet door de mix. Verder was het wel een lekker solo pedaal, maar hij ruist als de ziekte, zeker met single coils. Overigens is m'n nieuwe bord wél een stuk praktischer.
Als ze niet zo kut klonk had ik d'r best gehouden.
@Nielsje: Duhuh.
Ja, ik vergeet wel eens dat jij in een coverband speelt. Maar dat zo'n Muff een beetje ruist hoor je toch helemaal niet als je een solo eruit perst of wel? Ik speel ook met single coils hoor, met een hele lage output. Vind een Muff ook het lekkerst klinken met single coils.
Jup, hij klonk ook niet verkeerd hoor. En die ruis was live ook geen probleem, maar ik had wel eens ruzie met het ding om op de juiste manier door de mix te prikken, en voor dat ene nummer waarvoor ik hem gebruikte...
Dan zet ik liever een pedaal op die plek wat ik vaker gebruik.
Ja kan ik me voorstellen. Ik ben zelf meer een slaapkamer gitarist. De enige band waar ik in speel momenteel speel ik bas.
De crapbaby wordt op het moment dan ook niet gebruikt ;). Alhoewel hij al een stuk beter is dan de standaard na verschillende mods.
Dank u, dank u. De flanger heeft een fijne, doch fysiek erg lage tap switch, waardoor hij nu op de voorgrond 'moet'. Als hij straks in de loop van de delay komt, gaat 'ie mooi een trede omhoog. Wellicht zet ik dan m'n wah d'r weer naast, of wat andere pedalen..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Wah ernaast kan prima, deed Mayer ook altijd:D!