Ik heb het verhaal even gemist, maar dit is een vrij recente? (Volgens de serial 2007-2008 of zo?). Hij heeft wel een '70s' headstock toch? :D
Printable View
Ik heb het verhaal even gemist, maar dit is een vrij recente? (Volgens de serial 2007-2008 of zo?). Hij heeft wel een '70s' headstock toch? :D
En kijk eens naar de stand van de potmeters: (met name de tone v/d hals)
http://www.oh-pardon.de/ebay/574525D...CFAD2F54F4.jpg
De foto is wel onder zo'n hoek dat ik er weinig over durf te zetten. Als je er nou recht tegenaan keek was het voor mij iets anders geweest. Zelfde geldt voor de potmeters trouwens. Desalniettemin is het nog steeds de vraag of een gitaar in deze staat 400 Euro waard is :soinnocent:
Die potmetergaten staan inderdaad ook niet parallel en de houtkleur van de body is ook erg aan de lichte kant, lijkt wel agathis.
bij één van de foto's zie je trouwens dat de eerste fret, deels over de binding loopt.... ook niet des Gibsons.
Deze is gewoon 100% nep
Ik had er ook al mijn twijfels bij. Ik had de verkoper tijdens de veiling nog een mailtje gestuurd en heb er een beleefd antwoord op gekregen, daar niet van. Het is verder een hele vriendelijke kerel, maar hij was er zelf ook niet van op de hoogte dat het een replica was.
Maar deze replica lijkt mij van een "beter" kaliber te zijn als de gemiddelde nep-gibsons die hier voorbij komen, niet?
Nu ben ik zelf ook helemaal geen Gibson-kenner, dus daar zal het ook wel aan liggen. ;)