Twijfelachtig?
Er is ene Babaose73 die op alle Stratocasters op Marktplaats de vraagprijs of meer biedt...
:???:
Printable View
Twijfelachtig?
Er is ene Babaose73 die op alle Stratocasters op Marktplaats de vraagprijs of meer biedt...
:???:
Nigeria , heeft ook op mijn tele geboden.
Ik snap het heel goed en heb mijn uitleg al gegeven.
We leven niet in een perfect world.
En hoe je het wend of keert het is en blijft nepspul en inbreuk op rechten van een fabrikant.
Dat geld niet alleen voor gitaren, maar ook voor merkkleding, parfums etc.
Hier staat het toevallig erbij dat het kopien zijn.
Klagen bij MP helpt over het algemeen geen zier.
En ik zoek geen schandpaal, ik constateer alleen maar
+1 voor Geert, daarbij komt ook nog dat als de verkoper merkt dat er markt is voor nep-Gibsons, hij er waarschijnlijk meer gaat importeren.
Misschien is het beter om een nieuw topic te openen: ADVERTENTIES die twijfelachtig zijn. En dan noemen we dit het DUIDELIJK twijfelachtige gitaren topic.
En dan mag je in het eerste topic alleen posten als je iets zinnigs op tafel brengt en in het tweede loos gaan met de moraalridders. Idee?
Jongens, kan de discussie over de discussie achterwege blijven? Dit is gewoon bedoeld als topic om kennis te delen, vragen te stellen, evt. te waarschuwen, zo simpel is het. Dit weer onderverdelen is zó Hollands dat het zelfs Jan Peter Balkenende te ver zou gaan ;)
Het was cynisch bedoeld Mitch, dat ik jou dat uit moet leggen.
Ik heb het tegen iedereen Pepe, anders had ik je wel een PBtje gestuurd ;) Het cynisme was begrepen en volkomen terecht, ik wilde het slechts benadrukken.