+1 voor geert;)
Printable View
Ja dat is smerige bagger. Een ding maakt het iets minder erg, ze doen het in elk geval niet voorkomen als dat het échte Gibsons zijn.
Maar zowiezo moet MP ingrijpen bij dat soort fake decal troep.
Ben het ook eens.
Al is het maar omdat de koper van de nepper wel de verkeerde intenties kan hebben. Als dit orde van de dag blijft helpt het de markt om zeep.
Ik vraag me af waarom je daar bij Marktplaats sowieso nog de gebruikersovereenkomst zou lezen en "ondertekenen". Er staat expliciet in dat illegale praktijken niet toegelaten worden, de advertenties dan offline gehaald worden en eventueel je gegeven kunnen doorgespeeld worden aan de politie. Wat een beleid zeg! Schandalig.
een vriend van mij (die nog nooit een gitaar heeft aangeraakt) wilt leren gitaar spelen, maar hij wilt niet te veel geld uitgeven omdat ie nog niet zeker weet of ie later wel doorgaat met gitaarspelen.
Hij wilt wilt gewoon beginnen met rock, maar later wilt ie metal gaan spelen. ik leen 'm 'n klein versterkertje, dus die heeft hij niet nodig.
denken jullie of dit een goede gitaar is voor een beginner?
http://link.marktplaats.nl/370900964
Dus als ik een gitaar jat en dat netjes vermeld bij de Marktplaats advertentie, dan is dat ok? :???:
...of dit:
"Deze gitaar is een niet van echt te onderscheiden kopie van een Gibson. Koop 'm voor minder dan het origineel en probeer 'm aan iemand anders voor de hoofdprijs te verkopen!"
...of dit:
"Het importeren van en handelen in deze nep-gitaar is bij wet verboden in Nederland. Voor een paar honderd Euro kan hij van jou zijn!"
ben ik met je eens Jan , zolang iemand zegt dat het nep is , heb ik er geen probleem mee , die zooi is nou eenmaal in omloop.
Ik ben wel tegen verkoop van nep ,of het plakken van decals als het er niet bij word vermeld.
, echter bestaat de kans dat de nieuwe eigenaar hem weer verkoopt als origineel.
Bah wat is het leven ingewikkeld.