Ik heb het idee dat meneer JimiDylan inderdaad geen commentaar duldt als het op zijn favoriete band aankomt. Jammer dat je mensen moet beledigen als iemand niet net zo'n fanboy is als jij....
Printable View
Ik heb het idee dat meneer JimiDylan inderdaad geen commentaar duldt als het op zijn favoriete band aankomt. Jammer dat je mensen moet beledigen als iemand niet net zo'n fanboy is als jij....
ik meng me in de discussie: http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...&postcount=565
(door mezelf te quoten!)
Het is niet eens me favoriete band maar waar slaat het op om artwork af te gaan liggen zeiken met dit soort kinderachtige opmerkingen, laten we maar weer on-topic gaan.
Bovendien zie ik de gelijkenis echt niet......
Afzeiken? Niemand zeikt hier de cover af, we zijn alleen allen van mening dat een gigantische band als Metallica wel met iets beters op de proppen kan komen.
Zeg nou eerlijk, dit valt toch compleet in het niets met prachtige covers als MOP en RTL? Ze willen terug naar de oude stijl, kwa muziek en ook het oude logo is weer terug, en dan komen ze met een cover die heel kunstig is maar 0,0% agressief is...
Moet het agressief zijn dan? Ik vind het zeker een van de betere covers, RTL vind ik niet zo geweldig, MOP natuurlijk wel, AJFA vind ik ook wel meevallen. Bovendien is het al een hele verbetering ten opzichte van de cover van let's say... load. Zeker als je weet dat die cover gemaakt is door 2 glazen platen op elkaar te tyfen en daar tussen een mix van sperma en bloed te spuiten. Daarnaast is het zo dat ik niet verwacht van Metallica dat ze met MOP 2 komen, ik wil gewoon een nieuwe plaat met een geevolueerde versie van het al vette Metallica. Kort gezegd, ik vind het een mooie cover.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
Jongens waar gaat het over. Een cd cover.. Daaammmn :stop:
Alsof Metallica nu nog synoniem staat voor agressie. De tijd van Kill'm all is 25 jaar terug.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
Word gezegd door iemand als nickname Megadeth_Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Megadeth_
VERRADER!!! o.O
Laat dat Metallica versus Megadeth gedoe, aub. Dit topic gaat over de nieuwe cd van Metallica.
Hij maakt maar een grapje.. ik weet zeker Thundermane zo`n discussie niet wil hoor...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danieldg