Hoe bevalt die Holy Stain? ik ben van plan er ook 1 aan te schaffen!
Printable View
Hoe bevalt die Holy Stain? ik ben van plan er ook 1 aan te schaffen!
http://i92.photobucket.com/albums/l1...edalcase-1.jpg
Ook maar eens (een slechte) foto van mijn bordje plaatsen.
Ik weet het, die kabeltjes moeten nog vervangen worden...
Ook ben ik nog op zoek naar een voeding voor alle pedalen. Vooral de delay maakt het daarbij niet gemakkelijker... Ik ben er ook nog niet uit of ik die line 6 wil houden. Ik ben nu zo een beetje aan het vergelijken met andere delay's.
Alleszins voldoet dit bord voorlopig nog goed (ruis- en bromvrij en voor mij niet te veel tonesuck, er valt een beetje hoog weg maar met een tele en een ac30 is dat niet echt een probleem.)
Hoe doet die OCD het op een Vox? (ac15/AC30?)
En die ibanez, is dat een TubeScreamer? Hoe doet die t op de vox?
OCD werkt zeer goed met de ac30. Ik gebruik hem zowel als booster op een overstuurde amp als als overdrive op de cleane amp (hangt af van project en type muziek). Ik heb wel al gemerkt dat je voorzichtig moet zijn met de tone-knop (voorbij 12u is te schel voor mij, zeker voor slag)
Dat is inderdaad een tubescreamer. Op het internet is zeer vaak te lezen dat tubescreamers door hun mid-hump niet lekker zouden combineren met vox-achtigen. Ik deel die mening dus niet...
De tubescreamer gebruik ik echt als booster om een soort van overmiddig vintage jaren 60 - 70 rockgeluid te krijgen (denk Cream e.d., maar ook bijv. Lenny Kravitz)
hmm, ik heb een AC15, Ik ga die OCD ook maar eens testen dan. Naast een goeie overdrive zoek ik ook nog een clean boost. Daarvoor dacht ik aan een EQ-pedaaltje. Maar zijn daar nog andere mogelijkheden in?
Ik heb er net een 2-tal zelf gemaakt voor weinig.. Zeker een aanrader!
Zelf een SHO (Zvex Super Hard On) maken?
Zeker aan te raden. Ik heb er zelf ook een aantal gemaakt omdat ik het zo leuk vindt om te solderen... ze zijn als zoete broodjes over de toonbank gegaan. Net als de Dual looper en de muff fuzz pedalen. erg leuk om gewoon mee bezig te zijn. reacties zijn ook erg goed!
dus zeker een aanrade om die dingen eens zelf te bouwen!
Ik gebruik het als mn solokanaal, en dan op de fuzz instelling met volume vol open, daarvoor werkt het echt prima! Met een hall reverb op zeer subtiel is dit een heerlijk geluid. Ook de overdrive instelling werkt erg lekker. De enige functie die ik eigenlijk nooit gebruik is die van de pitch shift. Maar voor het geld is het zeer zeker de moeite waard.
Probeer de Flower Booster van Newtone maar eens...