Mooi bord rick, klein is fijn!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Ookk meegenomen dat als je binnenkort toch weer gas krijgt, er ook nog wel iets kleins bij kan. :)
Printable View
Mooi bord rick, klein is fijn!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Ookk meegenomen dat als je binnenkort toch weer gas krijgt, er ook nog wel iets kleins bij kan. :)
Mooi, simpel en toch veelzijdig. Wat is dat met die kleine mensjes die zo negatief doen? Zijn ze soms gedumpt door hun vriend omdat HUN pedalboard te klein / lelijk was?
Steeds een stapje verder:
http://img80.imageshack.us/img80/612...oardxa1.th.jpghttp://img80.imageshack.us/images/thpix.gif
de MXR ZW45 staat nu te koop en wordt vervangen voor een tremolo.
Ook de 2e Muff fuzz gaat weg en wordt vervangen door de delay...
en dan is het ver klaar denk ik... :)
Kun je niet twee x muff-fuzz in één behuizing bouwen?
Ja hoor. dat kan. maar ik vind het voor mezelf niet mooi om ze te stappelen. Ik vind ze alleen mooier klinken.
:seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
die woorden lees ik vaker in dit topic ;)
Ik word ook niet meer serieus genomen als ik zeg dat ik klaar ben met mijn set-up :roll:
haha. idd. ver klaar betekent alleen dat het doel wat ik in mn hoofd had bereikt heb. Daarna gaan we weer verder.
Wat ik uiteindelijk bedoelde was ook dat het pedalbordje klaar is. de basis is gelegt. Alle 9v ligt onder het bord en aan de boven kant komt alleen signaal...
pedalen kunnen snel en makkelijk uitgewisseld worden... :)
...:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Mooi bord nocki, zwaar custom!
@ de vraag welke amp ik aan mn bord heb hangen: Een H&K Silver Edition... Een oude... Ik geloof dat ze het nu de blue edition hebben genoemd... In ieder geval is het tijd om een keer wat anders te halen...
En de route 66, ik vind het een tof pedaal... Ik heb de bluesdriver voor de wat mildere OD, en net dat randje... En de Route 66 gebruik ik dan voor de wat groffere dikke OD, er zit ook nog een bass boost op, wat ook wel eens nuttig kan zijn..;)