Ik heb met dat doel een paar jaar geleden enkele behuizingen voor externe schijven voor Sun servers meegenomen, erg praktisch want ze hebben ingebouwde voeding en fans, maar 't is er nog niet van gekomen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
Printable View
Ik heb met dat doel een paar jaar geleden enkele behuizingen voor externe schijven voor Sun servers meegenomen, erg praktisch want ze hebben ingebouwde voeding en fans, maar 't is er nog niet van gekomen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
wat voor voeding???
denk geen 9 v
ehh ja en aan die ventilatoren heb je ook niets... maar t ziet er wel kickass uit :p
'k moet eens kijken... maar je kunt er zo'n 220v kabel in pluggen, dus als je er vanbinnen een andere adapter in steekt is dat wel handig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Fans zijn idd meer show ja :)
Ze zijn gemaakt in een soort stevig plastic met een dunne metalen shielding binnenin.
*bump*
http://www.freewebs.com/plakband/p1010001.jpg
aangezien mijn vox versterker er nu is, moet de footswitch er wel bij!
de klootviool valt een beetje in het niets met de tremelo van de amp, dus die heeft ruimte moeten maken!
toekomstperspectief:
vandaag komt er een grotere koffer en ene boss eq binnen :)
volgende week komt er een handgebouwde phaser binnen
zodra mijn cash er weer is ga ik op zoek naar een 2e delay en er staan een zooitje electro harmonix pedalen te wachten om erop te komen (Big muff, electric mistress (als die ooit nog binnenkomt), small clone of small stone, etc..)
Tijd voor foto's! :listen:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
@Savecracker85, volgens mij heb je nog een PM van me.
Zie een ander topic in 'Effectpedalen / overige randapparatuur' ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Wat is die klootviool 3000 nou voor een ding?
Citaat:
Hoe bevalt ede tuner van planet waves? Ik krijg hem volgende week voor mijn verjaardag :D Eindelijk een pedaltuner.
Dat is leuk dat het over die tuner gaat. ik heb m net gekocht.geweldig apparaat voor 84,-
even getest en hij is lekker nauwkeurig naar mijn idee. echt een pedaal wat je kunt gebruiken om te intoneren enzo.
ben benieuwd hoe die tot zn recht komt op mijn pedalboard...
morgen even een rondje muziekwinkels voor een chorus en een delay! maar die planet waves tuner is echt een super ding vind ik. lekker duidelijk en snel!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks
tremulus lune, zeer uitgebreide tremelo :D (alleen gebruik 'm nu nog maar zelden, kopen?)
die tuner is echt fantastisch, ook met zonnlicht nog goed te lezen (in tegenstelling tot boss)
gebruik 'm op m'n werk om shizzle te intoneren enzo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Waar heb je hem gekocht voor €84 als ik vragen mag? Want hier bij mijn lokale muziekwinkel vragen ze er €99 balle voor(gelukkig hoef ik het niet zelf te betalen, maar dan nog).
Gelukkig alleen goede reacties op de tuner, ben echt heel erg benieuwd.
staat er 99,- op de doos in de vitrine of heb je gevraagd wat ie kost? ik zei dat ik m wou kopen en morgen naar een andere winkel ging (feedback) en dat ik het vervelend zou vinden als morgen bleek dat ik teveel had betaald. toen kreeg ik m voor de die prijs.
Citaat:
Hallo nocki,
Ik heb aan de verkoper gevraagd wat hij kost. Omdat er in de vitrine geen prijs opstond!
ey nocki,
spul is binnen!
(tnt man wou na 3 sec weglopen, ging erachteraan rennen :P)
eq is super...
alleen de koffer is niet diep genoeg (volume pedaal past er in, maar met jacksnoeren erin niet)... dus wordt het alsnog 2 koffers (mag ook wel gezien mijn geplande aanschaffen: big muff enzo :P
of misschien toch maar zelf wat maken ooit
En niet aan mij denken he! Kijk eens in m'n onderschrift :sneaky:Citaat:
He Ro, fijn voor je! heel veel succes ermee! komtm vast wel goed. en kwa iepte moet ik zeggen dat ik zelf er geen probleem mee had. tis waarschijnlijk een erg hoog pedaal?
greetz nocki
[OFFTOPIC]
owja?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Het laatste ging over die TB looper toch? daarover heb ik al het een en ander teruggestuurd :hippie:
[/OFFTOPIC]
hoe is die planet waves tuner?Citaat:
en psst wat meot je hebben voor die bitchwood custom?
Citaat:
hij is erg lang :P
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
de tuner is super
die bitchwood? doe een leuk (inruil)bod
http://i12.photobucket.com/albums/a2...n/100_0544.jpg
geen board of plank, wel (een paar) pedalen
hihi dat is leuk. vandaag heel het net afgezocht naar een foto die in deze hoek genoemn is van een normaal pedaal naast een visual sound pedaal om te kijken hoeveel dat verschilt... enu nu dos gevonden! dankjewel!
bevallen de pedalen?
das inderdaad toevallig:) ze bevallen me zeker, ik gebruik de jekyll & hyde om m'n marshall dsl wat op te peppen, en daar is ie uitstekend geschikt voor. De Budda wah heb ik sinds vandaag, heb hem ingeruild op een Teese RMC-1, en ik vind dit zeker een verbetering. Ik ben een gelukkig man:)Citaat:
http://www.freewebs.com/plakband/p1010002.jpg
koffer van nocki binnen
samen met de ge-7
hier even een foto van een ruwe indeling, maar der kan nog wat geschoven worden hier en daar en der kan makkelijk nog het een en ander bij..
de phaser die binnenkort binnenkomt is even groot als de schreeuw en de klootviool...
de pig nose gaat eruit (nogsteeds) en ik ga dan een 2e delay er bij zetten... ook kan er nog een effect in een zelfde behuizing (hammond bb) als de schreeuw maar dan hoger (hammond c) bij, dat wordt zeer waarschijnlijk een fuzz achtig iets (mayebe fuzz factory, erg veelzijdig, maar zonde van de ruimte die over is in de behuizing.. ach dat komt allemaal nog wel)
zodra de phaser binnen is en de 2e delay er is ga ik kabels solderen :) nu blijf ik nog even met disco kabels spelen)
van de zomer een grote bouwen want alle standaard dingen zijn nooit naar mijn wens! dan weer te laag, dan weer te smal, etc..
het wordt dus 1 grote case... met 1 input, 2 outputs (a/b wil nog een 2e amp erbij namelijk), switch outs, 230 in, etc..)
denk paul lenders :)
ik heb je een PM gestuurd:)Citaat:
Zo, die zien er nog netjes uit. Heb je ze gepolijst?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funkblaster
getver.
Paar uren aan het schuiven, passen en meten geweest met m'n board. George L's d'r in gehangen. Maar nog lang niet tevreden. 't Past allemaal nét niet, en echt netjes ziet het er ook niet uit. Ik heb 'n groter board nodig, ben ik bang.
George L's werkt wel fijn, btw.
dat stemkastje heb ik ook :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funkblaster
maar zie ik daar nou een Stagg kabel!??!?
Wat dacht je van George L.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
De kabel die uit je DT-10 komt bedoelt hij...;)
er zijn wel meer merken kabels met zulke pluggen hoor 8-)
Mooie voeding, B_2_the_a!! :cooler:
het stelt nog niet veel voor, maar ach, ik speel ook pas 2 jaar:
http://img513.imageshack.us/img513/5459/1001183bi8.jpg
vandaag de grootste pedalboard van Rockcase binnengekregen, voor maar 85 euro
binnen nu en 2 jaar is hij vol :D
tjah ik zoek er nog 1!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dml
Wat is het voor een voeding?Citaat:
costum build by dml
wat zit erin?Citaat:
2 onespots volgens mij
Dat is opzich wel een goed idee, ik gebruik ook onespots. Scheelt wel een bak ruimte om ze in een hammond doosje te gooien!Citaat: