klopt, is een push/pull pot.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Printable View
klopt, is een push/pull pot.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Die S1switch zit toch op de volumeknop, niet? Die heeft em in close-up toch duidelijk gefotografeerd.
Ja, dat is bij de Tele zo. Ik heb zojuist even op de Fender-site gekeken, en de USA Deluxe heeft de S1 switch, maar dat is ook niet te zien. Wat Bass zegt, push-pull.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Badman
ja, je kan die knop uittrekken.Citaat:
op een foto is dat niet te zien als ie ingedrukt staat :satisfie:
Dan ben jij een knappe als je dat kan zien vanaf die foto, of ik moet een bril. Zo'n S1 switch is bijna niet te zien man.Citaat:
Ik heb alleen het idee dat het geen Deluxe strat is, maar zo'n Jeff beck signature, maar ik kan het helemaal fout hebben. Echt is ie in ieder geval wel.
Nee, het is GEEN pushpull pot, maar werkt ongeveer hetzelfde.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Je kunt de 'bovenkant' (waar "Volume" op staat) van de switch indrukken, zodat de tekst "Volume" verzinkt in de knop (paar millimeter). Het is dan ook in close-up wel zichtbaar, ook als de knop niet ingedrukt is. Alle deluxe EN standard fender strats / tele's van 2007 hebben een s-switch zover ik weet!
Het doet ook wat anders dan een normale push-pull phase switch. Niet ingedrukt is gewoon strat, ingedrukt is 5 andere schakelingen (bijv. serie ipv parallel en alle 3 de pickups tegelijk).
ik heb op marktplaats een epiphone les paul black beauty gevonden voor 100 euro. de advertentie is verwijderd maar dit stond er in:
Aangeboden: Epiphone Black Beauty Les Paul
Prijs: € 100,00
Omschrijving: Nette Epiphone Black Beauty Les Paul, twee Epiphone pick ups en een brugelement van Seymour Duncan.
Eventueel ruil Les Paul met twee humbuckers.
http://usera.imagecave.com/Debstarrr/DSC00717.JPG
http://usera.imagecave.com/Debstarrr/DSC00718.JPG
mijn vraag is, is dit wel een originele epiphone?
ik ken hier niets van, maar ik vind de prijs wel erg laag moest het een echte zijn :p
Waarom niet hij ziet er alsins origineel uit... (behalve de pu's) Maar je kan dit ook posten in het topic dat ervoor gemaakt is....
origineel of niet, voor die prijs.......
Testen, en als ie goed klinkt scoren zou ik zeggen :hippie:
Wel even kijken of er geen belangrijke dingetjes /te/ los zitten :cooler: