Hopelijk niet samen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Printable View
Hopelijk niet samen :DCitaat:
ligt er maar net aan hoeveel tijd ik heb. Soms moet die pizza er gewoon bij omdat ik nog weg moet...
....J/K!
Da's nog steeds erg giftig, zou ik echt niet doen, hoor...Citaat:
Je hebt denk ik gelijk. Als ik wat ruimer woon en een aparte "2MuchGear Guitar FX"-kamer heb zal ik eens ergens een oventje op de kop tikken.
Lijkt me een slim idee :) Een test is de oven een paar minuutjes laten voorverwarmen en dan je hoofd erin steken (geen gas?) en diep inademen. Grote kans dat je nog verf ruikt, anders valt het nog mee. Geen lab-test, maar goed genoeg :pCitaat:
nou nog ff for the record: meestal zit er wel een paar dagen tussen verf-in-de-oven en eten-in-de-ove hoor ;) maar bedankt voor de test-tip :D
Ipv een werkbankmeeting gaan we nog jouw begrafenis moeten houden. Doodsoorzaak: vergiftigd eten. Drogen in de oven is volgens mij echt niet nodig hoor.
Voor zij die een keer alle foto's willen zien van de pedalen zonder al het gelul van mij en Auke: http://s297.photobucket.com/albums/mm227/ValoosjFX/
Normaal gezien publiekelijk album. Alle afgewerkte pedalen staan er met de nodige foto's in.
leuk overzicht!
Je pedalen zien er echt strak uit man! Ben benieuwd hoe ze nou klinken.
Maar wanneer komt die topversterker er nou eens ;)