Ooit zal ik de beste gitarist zijn, al kost het mij 3000 jaar :razz: . Voorlopig ben ik nogal onder de indruk van o.a. Buddy Guy en was ik nogal onder de indruk van Albert Collins en Albert King. Jammer dat zij geen 3000 jaar worden. :cry:
Printable View
Ooit zal ik de beste gitarist zijn, al kost het mij 3000 jaar :razz: . Voorlopig ben ik nogal onder de indruk van o.a. Buddy Guy en was ik nogal onder de indruk van Albert Collins en Albert King. Jammer dat zij geen 3000 jaar worden. :cry:
nou jammer.... het zou wel fucking druk worden als iedereen maar 3000 jaar werd.
Boudewijn.
Weet je hoe fucking heilig je vingers dan worden? Je zou maar op je 40e na 30 jaar gitaar spelen je vingers kwijt raken en dan 2960 jaar lang moeten leven zonder gitaar te kunnen spelen! :lol: :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Het verbaast me eerlijk gezegd dat ik Marcel Coenen maar 1x genoemd heb zien worden in al die pagina's.... Zelden werd techniek, melodie en emotie zo goed gecombineerd. Dus, als je 'm niet kent, hier is z'n site: www.marcelcoenen.com :)
Waarom hoor ik Michael Romeo hier zo weinig?
Ik bedoel, qua geluid vind ik hem HEEL goed, en qua solo's zeker ook!
:o
Zou dat kunnen komen omdat hij niet zo bekend is?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thom TK
Mwah..toch wel redelijk bekend hoor, gitarist van Symphony X een niet te onderschatten (maar soms erg cheesy) progmetal band.
Mijn rijtje:
Slash,
Zakk Wylde,
Jimi Page,
Jimi Hendrix,
Angus Young.
Alle fokking rocker op een rijtje.
Rock out :-D
ja indd michael romeo!!! :DCitaat:
ZOUT NOU TOCH ALLEMAAL EEN FLINK EIND OP VERDOMME! Gitaarspelen is geen wedstrijd, het gaat om emotie en daar hoort voor een deel ook techniek bij. Maar er zijn MEERDERE EMOTIES en er zijn MEERDERE manieren om mensen te RAKEN met gitaarspel.
Er zijn zo Godvergeten veel goede gitaristen op deze aardkloot! En GODZIJDANK zijn ze niet met elkaar te vergelijken!
Was Rembrandt beter dan Van Gogh, of Dali, of Miro, of Kandinski, of Koch, of Willink??? Of was Magritte misschien TOCH stiekem de beste schilder?
Wat een onzinnig topic zeg!
Sorry, maar ik MOEST het even kwijt...... :-?
Ja...je hebt wel gelijk...maar toch he :
http://dmme.net/pix/interviews/hack2.jpg
wie is die duffe hippie?
cheesy muziueki, net wat mithrandir zei en hij is niet superuniek te noemen.Citaat:
Steve HackettCitaat:
Vulvasonic heeft gelijk... Er is niemand die zich BUITEN deze aardkloot kan plaatsen met genoeg kennis en objectiviteit om te besluiten wie de beste gitarist is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Welke criteria ga je trouwens gebruiken ? En voor welk genre ? Huh ? Lijkt me onmogelijk te definiëren: iedereen moet het er ook mee eens zijn. Onmogelijk dus.
Moderator, je mag gerust een slotje op dit topic zetten hoor.
Greetz !
Jo D.
Welneee, niks slotje, je moet het ook niet zien als een topic om daadwerkelijk de beste gitarist te verkiezen, dat is inderdaad bullshit.
Maar het is wel leuk om te zien wat nou een beetje de favorieten zijn onder forummers en soms zie je weer eens leuke onbekende namen die je dan weer kunt gaan beluisteren.
Hehe... Weet ik wel hoor...
Ok, dus... Jose de Castro...
http://www.josedecastro.net/index2.htm#
Jullie wellicht bekend, al had ik er tot gisteren (toen ik op de site van Lord Riffenstein kwam) nog nooit van gehoord...
Greetz !
Jo D.
wies dat, is die van ozzy ofzo?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paultje-k
Tony Iommi. Van Black Sabbath ja.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WICKED
Wat die schilders betreft, ik vind Gustaaf, die mijn poort is komen schilderen, anders ook niet slecht. Die andere namen die u daar opnoemt zeggen mij niet zo veel, maar wie ben ik. :-?
Ik heb hem nog niet in de lijst gezien, maar Michael Thompson is mijn no.1
ik vind Frank de Louw van the Bob Color wel cool. Of is dit juist het topic voor de beste gitarist? Hij is ook wel goed eigenlijk, doet niks te veel. Al dat gepiel, je zou er moe van worden.
Misschien niet de beste gitarist ter wereld, maar toch wel heel veel respect!
Ik vraag me trouwens wel af waarom hij een horloge om heeft..
EDIT: Ter verduidelijking: Dit is Jeff Healey; compleet blind sinds zijn 1e.
http://www.jacksonmuseum.com/museum/...blesoloist.jpg
ik heb echt geen id wie dat is kunnen jullie de namen er aub voortaan bij zetten? :D
Zo kan hij zien hoe laat het is. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
Dat is Jeff Healey.
Die is blind.
Vandaar dat hij zo vreemd gitaarspeelt, hij heeft leren spelen met de gitaar op schoot, en met z'n frethand dus bovenlangs.
VETTE Jackson!!
Heeeee hest die foto in Nijmegen maakt..??????Citaat:
Die foto is idd in Nijmegen genomen
maar niet door mij :D maar ik was er wel bij!! :D
Waarbij? Wie is dat?
Tony Iommi op Fields of rock 8-)
Hest nog meer..?????Citaat:
www.concertpics.tk
:cool:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
SCHAAM JE!!!!!!!! :evil:
je ziet toch zo wel dat dat Piet Veerman is???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
Oooooh zie het al... komt van de www.black-sabbath.com.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER
Verrek ja!!Citaat:
Piet Veerman lookalikes behoren niet tot mijn idolen, sorry...en als ik naar z'n inlay met bijbehorende kettinghanger kijk hoef ik 'm ook niet beter te leren kennen, wat opzichtig...Citaat:
Tsja, tis toch een beetje de grondlegger van de metal en voor je hem beoordeelt op zijn uiterlijk moet je toch maar eens wat Black Sabbath luisteren.