Gert de Meijer!
De 'momentele' gitarist:
Die kennen jullie waarschijnlijk niet :chicken:
Printable View
Gert de Meijer!
De 'momentele' gitarist:
Die kennen jullie waarschijnlijk niet :chicken:
Ook ik ga voor Julian Sas. En in tegenstelling tot een paar opmerkingen alhier, de gozer is 100% genuine. Zijn broer, dat is pas een mafketel :D
Jesse Van Ruller
http://www.youtube.com/watch?v=tg-su...elated&search=
vast wel eerder genoemd:
Peter van Elderen. Bekend van Peter pan speedrock
jan akkerman :lp:
Leendert Haaksma (oa anouk), Niels vd Steenhoven (oa Focus) en Jan Akkerman
stochelo rosenberg
Eef Albers :)
http://nl.youtube.com/watch?v=E1lqyHXERUs
Rob Winter
Eddy Christiani, omdat hij de eerste was :cooler:
Jan Akkermen verkies ik toch ook.
Jan Akkerman verslind ik, dan verteer ik hem op mijn gemak, spuug hem uit en vreet hem opnieuw op. Wat een mongool is dat zeg.........:cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArcBeetle
waarom is dat nou weer een mongool??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
+1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door new deep
Absoluut "de beste"!
het lijkt me best een harde die niet vies is van een vuil potje straatvechten, dus succes er meeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
Jan Akkerman is een unieke gitarist. Dat mensen hem bestempelen als een moeilijke man is wel een beetje waar.
Hij heeft een heel eigen stijl en kijk op hoe muziek moet klinken en dat botst vaak met 'mainstream' denkende muzikanten. Daar heeft Jan moeite mee, en daar schopt hij naar hartelust tegen aan, wat ook wel weer grappig is natuurlijk ! Iemand met een uitgesproken mening is altijd vermakelijk en zorgt voor gespreksstof. Ik lees daarom altijd die columns van hem in de GitaarPlus met heel veel plezer !
Ik heb hem een paar weken geleden gesproken na een optreden en het is gewoon een hele aardige gozer met veel humor. Laten we trots zijn op zo'n goeie muzikant die ook internationaal behoorlijk wat neer heeft gezet. In de VS kent elke serieuze muzikant hem of je nou Eddie van Halen of Steve Lukather vraagt, ze spreken allemaal met diep respect over hem.
Had je backstage pasje ofzo?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01
hoe krijg je dat voor elkaar?
Nou... het zat zo. Jan speelde in de Schouwburg in Enschede. Klein, besloten optreden. Dus ik in de pauze naar de dvd stand waar zn vrouw dvd's/t-shirts en andere prullaria verkocht van Jan. Dus ik met haar gebabbeld of ze dr voor kon zorgen dat ik een handtekening van hem kreeg op mn juist aangeschafte dvd van hem.
Zo gezegd zo gedaan, pennetje meegekregen na het concert en toen de crew aan het afbreken was, stapte ik naar het podium en vroeg aan de toetsenist, die zn eigen spul al aan het afbreken was, of Jan even een handtekening wilde zetten. Zo gezegd zo gedaan, Jan kwam eraan en we hebben ff tien minuutjes gebabbeld.
Kortom, aardige, toegankelijke man. Mijn beeld over hem was in 1x 360 graden gedraaid zeg maar... erg vet om mee te maken.
er zijn genoeg muzikanten die je gewoon kunt aanspreken hoor, niks bijzonders aan, al kan het een leuke ervaring zijn. In kleine zaaltjes lopen ze vaak gewoon door het publiek, de meesten zijn geen afgeschermde supersterren.
Erwin van Ligten & Robin Berlijn
Hetzelfde gebleven dus :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01
Kzag jan akkerman laatst nog in de oosterpoort.
Echt zeer vet!
Akkerman dus.
Is Peter Tiehuis eigenlijk al voorbij gekomen? Die gast kan spelen zeg!
-Henky Backer (www.henkybacker.com )
-Rene van Rene & his alligators
-Jimmy Rosenberg
Akkerman vind ik zwaar overschat.
De gebroeders Rosenberg inderdaad!
- Rene van Barneveld (UDS)
- Leendert Haaksma (ex-gitarist van Anouk)
- Lars Muller (BB Bluesband, Enschedese gitarist, check maar youtube), zwaar beinvloed door Robben Ford.
- Peter Tiehuis.
Ik weet niet of ie al genoemd is, maar ik vind Marcel Singor echt onwijs goed, met name zijn solo's. http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=97294832
Jan Akkerman
Robin Berlijn is de allerbeste! gitarist van 13, kane en ellen ten damme
Dat ben ik natuurlijk :cooler:
Mijn favo's:
Eddie van Halen
George Kooymans
René van Barneveld
Henri Sattler
Patrick Mameli
Edit: Hans Bouwens, verreweg de coolste van allemaal.
Jan Somers, uiteraard!:ok:
George Kooymans:rockon::rockon:
De allerallercoolste... dat kan er inderdaad maar één zijn: Kooy!!!
Robin Berlijn (Fatal Flowers! :cheerup:)
Daarnaast kan ik Anne Soldaat wel waarderen.
En natuurlijk alle gitaristen die beter kunnen spelen dan ik (en dat zijn er een hoop!)
Aller coolste? Anton Goudsmit natuurlijk, van het New Cool Collective.
En geweldig om te zien wat voor bekken hij trekt bij zn improvisaties.
eigen voorkeur
eef alberts hoog op nummer een
joop van nimwegen
lex bolderdijk
klopt, ik had hem een paar jaar geleden in dit topic ook al genoemd.
Verder is Dany Lademacher ook al genoemd, maar die kan niet vaak genoeg genoemd worden. Heb gistermiddag een clinic van hem gezien, hij stond een metertje voor me de sterren van de hemel te spelen.
Danny is toch een Belg?
Overigens wel een erg goede gitarist...
quote=Harry;2489918]klopt, ik had hem een paar jaar geleden in dit topic ook al genoemd.
Verder is Dany Lademacher ook al genoemd, maar die kan niet vaak genoeg genoemd worden. Heb gistermiddag een clinic van hem gezien, hij stond een metertje voor me de sterren van de hemel te spelen.[/quote]