dacht ik al...
Printable View
dacht ik al...
Spike van Direct :)
De rest zal de meesten hier weinig zeggen, maar voor mij zijn het een soort half-goden:
Volledige bands: A Wilhelm Scream, Venerea, Belvedere. Drummer van BigWig, lead gitarist en zanger van Lagwagon, aantal leden van 3 Inches of Blood.
Allemaal zeer relaxte gasten.
....:o....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bins
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjong999
Ik sta regelmatig met BB king in Ahoy............
Waarom reageert hier niemand op?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron Houben
SRV! Hoe was het om met hem te praten? :)
ik zou het niet eens meer allemaal precies weten, maar het lijstje zou erg lang worden...
Beetje beter lezen, dan kom je er wel uit :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crazylay
;) ik stond van de week nog bij status quo ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door farstreetblues
+1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Ik heb door mijn werk als geluidsman heel wat bekende muzikanten ontmoet en ik moet zeggen dat de hele muzikantenwereld me wel aanstaat. Vooral relatief bekende buitenlandse artiesten zijn over het algemeen erg relaxt.
Nederlandse artiesten in het semi-pro/club circuit echter...
Breek me de bek niet open. Wat zijn een hoop van die lui over het paard getilde lulhannessen, zeg. Hoe "professioneler" de instelling van dat soort bands, hoe groter de klootzakken waar je mee te maken hebt...(Nee, niet allemaal natuurlijk en ik ga ook geen namen noemen.)
Toch, meestal zijn muzikanten de leukste mensen om mee om te gaan.
klopt muzikanten zijn leuke mensen maakt niet uit of het goede of slechte zijn vind ik dan..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE
ja wie weet..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bins
oh deed ik dat steeds verkeerd :sssh:Citaat:
Origineel gepost door Bins: Beetje beter lezen, dan kom je er wel uit
Waarom reageert hier niemand op?
SRV! Hoe was het om met hem te praten?
Hi Guitardude!
Ik weet niet hoe ik zo'n citaat moet inplakken. Tips?
De SRV-man heb ik in 1983/84 of '85 gezien in Paradiso. Ik weet het jaar niet precies en kan de foto niet zo snel vinden. Eerste rij, te gek maar VEEL te hard. wat zeg je? Die Vibroverbs stonden recht in mijn oor te tetteren. Volgens mij was Vaughan ver weg (dope/drank?) Na afloop wat blijven hangen aan de bar, en toen kwamen de drummer en bassist door de zaal en wilden naar de meiden. Even gekletst en gevraagd of SRV ook nog kwam. En dat was zo. Even gekletst, hij was super doof (gedoped?) ik vroeg hem naar zijn gitaar en over het erop staan en aan de hals omhoog trekken. Daarop zei hij dat niet met elke neck kon, en dat ik dat vooral niet thuis moest uitproberen. (Heb ik ook niet gedaan, mijn '75 strat was toen nog heilig).
Toch wel een indrukwekkende avond voor een 17?-jarige. Ik ben toen met mijn maten op hem afgestapt. Dat zou ik nu niet zo snel meer doen. Hoe meer je van dat soort mensen ontmoet, hoe beter je ziet dat ze heel normaal zijn. Ook maar 5 vingers hebben om gitaar mee te spelen en nog niet zo verbaasd kunnen zijn over een nieuwe ontdekking op de gitaar. En dat is leuk!
In die laatste zin moet natuurlijk staan dat ze nog net zo verbaasd zijn, nu staat er dat ze nog niet zo verbaasd zijn. Typefoutje.
Niet dubbelposten. Er bestaat ook een edit knop weetje...Citaat:
Ik heb de SRV-man nog gekend, kwam regelmatig bij ons langs
citaten kun je weergeven door de quote knop rechtsonder het bericht te gebruiken, en dan tik je je eigen bericht er gewoon onder...Citaat:
Weer wat geleerd. Dank je wel. Ook voor de normale en niet overtrokken reactie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Het doet me nooit zoveel, ik bedoel het zijn ook maar mensen maar goed:
Papa Roach, biertje mee gedronken (nog voor doorbraak)
Gitarist Rufus Wainwright, praatje mee gemaakt
Mad Caddies (gitarist, blazersectie)
Shit hee dat was het al, ik moet er eens vaker uit gaan!
Rufus Wainwright is toch die van Hallalujah dat nummer???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeadStar
http://www.earring-online.nl/tijdelijk/frank.jpg
Weten jullie wie dit is? fantastische gitarist, heb ik een dag of drie mee gewerkt, toffe peer.
frank carillo en de bandoleros
Ik zat gisteren laat naar een concert te kijken van de Golden Earring op Ned 3 en zag Frank meedoen. Wat een kutgeluid trouwens, maar daar kan Frank niks aan doen. Frank is een heel aardige vent en ik heb een concert van hem in de kroeg helemaal op video gezet.
Overigens kwam na de Earring een pinkpop concert van Kane, wat een wereldband, maar ik wou dat je de zang kon uitzetten. Smaak hoor, ik weet het, maar dat mannetje is zooooo irri en zo'n goedkope Bono copy.
En ook hier weer dat zeer matige geluid, zelfs op mijn toch niet miselijke 5.1 installatie, ik snap dat niet want ik zie daar toch geen verkeerde microfoons staan en met een beetje meer inzet en moeite krijg je dat gewoon goed.
Geen idee, maar zo te zien heeft ie de gitaar van Gio gejat! :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Telt trouwens een gitaar bezitten van een bekende Nederlandse gitarist/zanger ook, want dan mag ik ook meedoen :D
dat heb ik niet gezien,wat ik wel heb gezien is die band van dany lademacher bij witteman hun eigen werk vond ik behoorlijk sterk en goed gespeelt ook.
echt good time swing/rock & roll.
oh er zat weer een post tussen ,na goed dit was een reactie op Han zijn post
van wie heb jij een gitaar de verbrande strat van hendrix :o ???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Nee van een nog bekendere gitarist. Eéntje van Paskal Jacobsen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
oh oke en die is van???? ;)Citaat:
Ah kom op ey..... die krullebol van Blöf natuurlijk :oCitaat:
Blöf????? :oCitaat:
Nee is geen bluf, is echt waar!!!...Citaat:
zit maar een beetje te geinen, jah is leuk had je hem persoonlijk gekregen??
Ja duhu, weet ik ook wel :seriousf:Citaat:
Nee, ik heb 'm niet persoonlijk gekregen van de man, maar via Zwier gitaarbouw en dat weer geregeld door Marc Odijk hier van het forum, die kent Paskal Jacobsen persoonlijk.
- BB King! Daar ben ik toch wel ernstig trots op; heb van de man zelfs 2 buttons gekregen met Lucille erop! Het was toen ik megaklein was, en backstage liep bij het North Sea Jazz festival; ik botste tegen hem op, en hij was ontzettend aardig!
- Joe Jackson! Ook backstage ontmoet na zijn Heaven & Hell tour; heel vriendelijke, zachtaardige, maar haastige man!
- Branford Marsalis (en de rest van Buckshot Lefonque)! Bijzonder aardig; zijn echt vrienden geworden, zoeken elkaar wel op als hij / zij weer in Nederland zijn!
- Venice + band; ook huisvrienden geworden inmiddels! Heel goed contact mee!
- Stanley Clarke (of Vertú fame); de man die mijn ouders heeft overtuigd van het aanschaffen van een piano voor mij ;). Ben ik eeuwig dankbaar!
- Youssou N'dour; op hetzelfde North Sea Jazz festival als BB King, via Branford Marsalis.
- Kajak (bospop)
- Toto (bospop)
Ik zal later nog wel wat meer in mijn, toch niet zo enorm oude, geheugen graven, kijken of ik nog iets meer weet te bedenken!
wou axl ontmoeten, kans is klein gelijk na optreden terug naar zijn hotel..
ik was naar joe bonomassa geweest met in het voor programma greg koch. Dus nadat het concert afwas gelopen bleven we braaf kijken hoe het podium werd afgebroken, en toen zagen we een drumstock liggen.Dus we vroegen of we die mochten hebben , mocht niet.
Maar toen kwam de roadie terug en kregen we een plectrum van Joe bonomasse (een paarse van budda amps)
Maar toen zagen we ook nog de setlist van greg koch en die ook maar meegenomen:)Dus toen hij aan het signeren was en cd'tjes aan het verkopen was hebben we de setlist laten ondertekenen.Hij was hem al kwijt zij hij hahaha.Nog ff kort meegepraat , fijne kerel
gegroet strat 91
Ik heb ooit Pippi Langkous in het echt ontmoet! En d'r paard er bij. Maar dat zal jullie jonkies wel weer geen reet zeggen......
henk wijngaard:blast: :p
Pipi :D vond ik een gaaf wijffie...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guiman
is ie in het echt even crazy als op de instructieDVD van SRV (als je deze gezien hebt).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strat 91