Peavey 6505+
Staan niet zo veel op marktplaats. Nu niks iig. En degene die ik heb zien staan, staan er dan weer op voor prijzen waarbij je bijna net zo goed nieuw kan kopen met korting bij bax :p
Printable View
Peavey 6505+
Staan niet zo veel op marktplaats. Nu niks iig. En degene die ik heb zien staan, staan er dan weer op voor prijzen waarbij je bijna net zo goed nieuw kan kopen met korting bij bax :p
Shit ik zag er laatst eentje voor zo wehnag dat ik 'm zelf bijna had gekocht. Echt geen idee meer waar dat was, sorry.
Wat is jouw prijsverwachting?
Hier zijn er wat te vinden:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_from...05%2B&_sacat=0
Tsja, ligt een beetje aan de staat natuurlijk. Er staat nu een niet-plus-versie voor 730 op marktplaats (wel met flightcase) maar dat vind ik denk ik vrij vors voor een versterker die nieuw 900 euro kost.
Ik heb nog wel een ENGL Fireball over (heb er 2), vind ik zelf nog vetter klinken :)
Website vermeldde gosteren vr Ned : 7,5 % korting vanaf 125 eur. Belgische website : 5% korting vanaf (dacht ik) 150 EUR. Discriminatie !!!! ;-)
Wie het eerst komt: 10 %!
LYT21257BZ6
Mocht iemand nog een code hebben, kom maar door. Wil een Ukulele bestellen om voor de klas te gebruiken (onze school gaat er ook 26 aanschaffen zodat ik hele klassen les kan geven op de vrijdagmiddagen)
Ik heb twee Kala's.
Eentje laminated eentje van een wat hoger niveau, all solid
Ze zijn allebei fun.
Ze zijn tenor en supertenor.
Wil nog een concert en zit v.w.d.b. naar Thomann te kijken; daar krijg je een solid top voor 59 euro ofzo.
Vraag is dus; waarom ga je voor Bax ?
Ik had een flight ukulele met pickup in gedachten zodat ik die op mijn yamaha thr aan kan sluiten en wat boven de klas uit kan komen. Die specifieke ukulele (duc323 ceq) is 10 euro goedkoper bij bax. En als daar nog wat korting af zou gaan scheelt het nog meer.
CH225GQZNVJKQLU Niet spectaculair, maar €5, - bij een bestelling vanaf €150. Da's twee liter super...
:seriousf:
MGM22A3EXUSSMN
5% korting (ik neem aan vanaf €150,- maar staat er niet bij, lees de voorwaarden op de site.
Geldig t/m 15 mei 2022.
Thanks! Maar was niet van plan om 150 euro uit te geven haha. Het is ook niet meer nodig. Thomann, die eerst duurder dan Bax was heeft in de offerte met de andere ukes voor de school de prijs van de flight aangepast. En per ongeluk naar de prijs van die zonder pre-amp. Dus leuke korting nu.
Het is hartstikke fun, ukelele spelen, en je wordt er een betere gitarist van.
Ach, het is maar hoe je het bekijkt.
Het helpt je inzoomen en oplossen, waardoor je nieuwe opties op gitaar leert kennen, of bestaande opties beter leert doorzien.
Het raakt wat meer in je curriculum dingen uit te breiden, horizontaal te spelen, en te pielen in de marge.
Vooral dat laatste, ukelele leertje accenten te leggen binnen een heel klein toongebied.
Zijn over het algemeen dingen die je toch al doet op gitaar maar die je altijd als vanzelfsprekend hebt gezien, door ukelele leer je er iets dieper op inzoomen.
Dus vooruit, anders, ook goed. :)
Ik vind het vooral leuk dat ik lekker een hele klas instrumentaal muziekles kan geven zoals ik een aantal jaren heb gedaan als ZZP'er naast gewoon basisschooldocent. En dan is een ukulele behoorlijk wat goedkoper dan een gitaar. Ik vond dat altijd hartstikke leuk maar ben gestopt toen corona kwam en we de klassen niet meer in mochten. Kon ik beter fulltime leraar zijn. Ik merk dat ik mijn passie voor muziek veel leuker overbreng als ik met instrumenten bezig ben voor de klas. Alleen al als ik mijn electrische gitaar eens meeneem in plaats van mijn acoustische zorgt er al voor dat de kinderen veel enthousiaster zijn. En dat ligt hem aan mij.
Maar ik zing natuurlijk ook gewoon met de kinderen en dan lijkt me een ukulele ook wel leuk. Yamaha THR versterkertje mee en dan kom ik er wel bovenuit.
....iemand nog een bonnetje....?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...8ed9619527.jpg
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wel op geselecteerd aanbod
:cheerup:Thnx!
En t is ook een behoorlijk flut aanbod haha (voor mij persoonlijl dan)
Deze dan weer: MGM22DAE928MRR, t/m 15-8.
Voor de liefhebber:
WB222AFV98N4TH
10% Geldig t/m 7 sept
Iemand nog een kortingscode?
Niemand? Ik heb GAS
Laat maar.... (zucht)
Sorry, mijn laatste bestelling bij Bax was mijn blauwe Gretsch, en dat is inmiddels een jaar geleden.
Heb wel net een MIDI controller keyboardje aangeschaft, maar niet bij Bax….. Is bij de DJStunter besteld!
KA8N. 7.5 % t/m 29-8
Zijn er nog geldige codes toevallig? Mijn oog is op een mooi nieuw speeltje gevallen :D
KA0922
7% v.a. 99 euro
t/m 26-09
Die code staat zelfs op hun homepage... ;)
Ik zag het laatst toevallig toen ik batterijen bestelde.
Goh, dat jij daar batterijen bestelt....:soinnocent:
Ik bestel alles daar.