Sorry ik had de uitdrukking met doen echt niet begrepen.
AART gaat je de beste schatting kunnen geven!
Printable View
Ik wist niet dat er zoveel verschil zat tussen die vroege(re) Marks.
Ik twijfel zelf een beetje. Het is een fantastische koop (mocht het een echte zijn en als hij het gewoon doet), maar ik heb eigenlijk niks nodig en ik krijg morgen ook al een nieuwe strat binnen. Maar ja, ik kan 'm dan nog altijd doorverkopen...
Die Mark 1. Daar is ook een RI van. (ter indicatie: er staat op 2e hands Belgie een M1 RI te koop voor 1250)
Er staat me iets bij dat die boogies een nachtmerrie zijn om te servicen. Ultracompact weetjeniet....
Maar als het een originele uit de 70s is, is 500 helemaal niks. Santana/Abraxas...nuff said. Maar je kan je afvragen in wat voor staat die moet zijn voor die prijs.
Edit: net ff adv nagekeken. 15"... dat is dus geen reissue(12").
he he staan nu ook fotos bij
ziet er toch wel leuk uit zo met al die opties
begint te kriebelen
Zo te zien heeft de versterker aardig wat aandacht getrokken.
15" is erg gewild in de states. Pedalslides gitaristen zijn dol op die amps... gewoon voor clean dus :)
Leuk project?
http://link.marktplaats.nl/336171669
Brunetti 4x12 met V30's voor €650,- in Leeuwarden.
Weegt maar 35 kg, ziet er mooi uit vind ik.
ziet er netjes uit idd! lijkt me erg gaaf cab.
nou, ik vond alle brunetti's die ik gehoord heb echt zeer slecht klinken. Veel te schel en te dun. Ik kon er ooit een heel goedkoop nieuw krijgen, echter zelfs toen niet gedaan omdat ik hem niet goed genoeg vond.
Hoe lang geleden? Ik ken allebei de series van de 2x12, de eerste serie was spaanplaat met plastic handvatten(!), die zijn slecht. De nieuwe serie met metalen handvatten(!) is van berkenplex gemaakt en klinkt veel beter.
Ik zat zelf ook al te denken aan die Mercury cab...nooit gehoord maar verwacht er veel van, heb een voorgevoel dat er wel een keer een komt. Neem naar de repetitie altijd mijn 2x12 mee want 4x12 past helaas niet, anders was ik hem gaan testen. Heb hem wel in het echt gezien, vond hem wel classy uitzien en eens wat anders.
http://link.marktplaats.nl/331932867
Bieden vanaf 650 euro voor een super kwaliteits cab.
Zijn de boogies in de aanbieding ????
http://link.marktplaats.nl/338307559
echt cheap
snel reageren anders istie zeker weg
al te laat, staat al gereserveerd
Shit dat was een super aanbieding
had gelijk moeten bellen in een half uur verkocht
maar goed logisch lijkt me
Als iets te mooi is om waar te zijn enz... : dit is echt geen normale prijs. Gooi deze op de duitse ebay en je vangt gemakkelijk het dubbele.
Dus ofwel doet de koper de deal van z'n leven, ofwel is er iets niet 100% ok.
Ik hoop overigens op het eerste.
Ach, je kan ook wel eens geluk hebben. Ik heb 400 euro (of 450, dat weet ik niet meer precies) betaald voor mijn Boogie Studio 22 met grafische EQ en flightcase (hardhouten versie). De reverb moest worden gerepareerd en de buizen moesten worden vervangen, maar dat is toch nog steeds een koopje als je ziet wat er voor die dingen wordt gevraagd. Of ze er ook voor weg gaan weet ik niet, maar voor minder dan 700 euro worden ze niet aangeboden op marktplaats geloof ik.
Weet iemand de 2de hands prijs van een mesa studio DC-2 zonder grafische eq? iemand bood hem aan als ruil voor mijn CMW
:seriousf: Ik had het kunnen weten. Vind het erg verleidelijk aangezien ik dol op mesa versterkers ben.
Als het qua prijs overeen komt wat let je dan?
Ja inderdaad?
Ik ben nu heel erg verleid, maar meestal hap ik nooit binnen 2 uur van het plaatsen van een advertentie toe:D. Ik vond mijn .50 cal+ een erg goeie versterker, maar de instelmogelijkheden waren wat mager wegens de gedeelde knoppen, de DC-2 heeft dat niet
Ga je de equalizer niet missen denk je?
Ik zou het doen. Van die CMW kom je niet gemakkelijk af, ook al is het een fantastisch ding. Zo'n Boogie is een stuk couranter en kun je dus gemakkelijker voor een goede prijs kwijt, mocht het toch niks voor je zijn.
Als ik het geld had dan was ik er om gegaan denk.
Mesa Boogie DC5
http://link.marktplaats.nl/324156107
precies mijn punt Arjan12. De grafische eq is een gemis, maar iets waar ik over heen kan komen. Buiten dat: ik zal de mesa waars vaker gebruiken naast mijn rectifier dan de CMW. Midwolda: you've got mail.
En mijn punt is: de Mesa is way too gainy voor mijn doen, ik zoek wel het echte buizengeluid
maar dan ook in het hele cleane, met een flinke bluesy overdrive voor het losse werk er bij.
Een CMW gebaseerd op een Fender Tweed zit daar veel dichter bij dan deze Mesa.
En het geld voor de Mesa had ik al uitgegeven dus dat zit in nog steeds m'n GAS-pot.
Kerel, check je email:D. Van mij part hebben we een deal
lijkt mij een faire deal qua waarde, de mesa is idd wat couranter maar als beiden hun geluid erin vinden is het natuurlijk prima;)
Wordt geregeld! :grouphug:
Ik heb er al een primadeluxe booster voor klaarliggen: een 70's Ibanez GE-300 Power Equalizer op 18V.
Voorlopig moet het dan wel over de Eminence Ragin' Cajuns die in de Princeton Chorus zitten,
maar goed, een losse kast scoren kan altijd nog (in de vakantiegeldtijd ofzo :D ).
Daar zullen de nieuwe pickups in m'n Strelecaster blij mee zijn! :punk:
Gefeliciteerd beide. :ok:
@Midwolda: definieer "knuter'n" eens als je wilt. Zoiets als "knetter'n"?