Kijk, pure Lage Landen pop historie.
De jonge gasten hier zal het niks zeggen, de Next on'en en Bolderdijken maar dat mag de pret niet drukken. Dank voor uw uiteenzetting.
Printable View
Kijk, pure Lage Landen pop historie.
De jonge gasten hier zal het niks zeggen, de Next on'en en Bolderdijken maar dat mag de pret niet drukken. Dank voor uw uiteenzetting.
Voor zover ik weet heeft hij 3 les paul gitaren gebouwd
1 witte,1 rode en ik heb de zwarte
Bedankt voor jr toelichting
Bekend is soms belangrijk vind ik
wel is t intressant dat je muziekmaakt of optreedt
en zo vrienden over houdt
Ik heb in ieder geval veel plezier met de Les Paul
Mooi stukje muziek historie!
Zijn daar geen aparte topics voor?
Ook nooit problemen met ander bouwers , bijv toen de frets na 15 jaar
wat problemen gaf, wilde de broer van Galema die frets gewoon weer
voor een krats netjes bij werken en anno 2011 zitten die frets er nog op
na 500 optredens,Het is voor mij ook lang geleden om de herinneringen op te halen vanwege zware ongevallen meegemaakt
Nu ik met de dochter even tijd had begint t me te dagen:
Zo ook Ferdi Rickers de bassbouwer uit Groningen , de les paul was van 2.50 m hoogte
naar beneden getuimeld , gevolg scheur in de hals top is ook voor weinig gemaakt, wat betreft vrienschap zit er echt wel tussen de gitaarbouwers en spreken altijd positief over Thomson heel ander soort volk uit een andere cosmos lol>
Ik sprak de dochter van Thomson onlangs, Thomson maakte de kabels soms met dubbeltjes die soldeerde hij , als ze later vervangen moesten kregen de dochters die dubbeltjes en kochten dan drop bij de snoepzaak.Wat keek de juffrouw vreemd op bij het zien van zulke dubbeltjes.
Grappig.... ik heb zelfs blijkbaar minder dan 0 punten gehad, want ik sta er helemaal niet bij.
2009....:cheerup:
Gotver de gotver....Lekker lomp vanmezelf
de mijne zit onder het stof, krassen van m'n plectrum en onder de bier en bloed vlekken:ok:
Jammer dat dit topic nou zo'n postcountkrik is geworden.