ik heb nog een Jackson Kelly met 7 snaren, dan kun je nog sneller spelen
Printable View
ik heb nog een Jackson Kelly met 7 snaren, dan kun je nog sneller spelen
Zijn er ook metal songs van bruce springsteen bijgeleverd bij guitar hero...?
Anders is het de moeite niet dat hij het koopt. Ook een jackson gitaar is onverkrijgbaar daarin zeker?
Ow ik denk dat dit het totaal niet is hoor...
Als het maar duur is en er cool uit ziet, toch?
Ik ben eigenlijk toch meer te vinden voor de countryfolk van Cannibal Corpse
KLIK
Dan luister ik toch liever naar blues zoals The Berzerker - No One Wins.
En wat voor tour bus wil je? Ook belangrijk om te weten. Je moet je metal gitaren natuurlijk wel goed laten vervoeren!
Cannibal Corpse is gay. Anal Cunt is veel beter.
http://nl.youtube.com/watch?v=D5eFk5x0o44
Epiphone Les Paul Prophecy EX ME :P, en anders een andere gitaar met EMG 81/85, die zijn echt de shit als het om metal gaat ^______^.
Overigens, je begint en praat meteen over Gibsons en Fenders, heb je teveel geld ofzo? :P. Ik denk dat je het beste kunt beginnen met een wat goedkopere gitaar of goedkoper merk, je kunt later altijd uitbreiden, bovendien betaal je bij merken als epiphone 15% merk, en bij gibson 50%, vind het altijd zonde om zoveel te betalen terwijl ze maar de helft kwijt zijn aan de gitaar zelf :(. Maarja als je een Gibson koopt ben je iig verzekerd van een goede gitaar, al ben ik heel erg tevreden met een Epiphone Les Paul Prophecy :P, die klinken echt té vet ^_____^.
ben je serieus? JACKSON!!!!!!!!!!!!
Gibson!!!!!!!!!!!! (en dan met allemaal hoofdletters)
Jij springt ook van de hak op de tak.
Eerst zeg je Jackson en dan Gibson?!
:D
JACKSON & GIBSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(overal hoofdletters)
edit: hee, nu wel hoofdletters en net lukte dat niet...hmm)
O ja tuurlijk, hij (lees: zijn ouders) hebben geld genoeg dus hij mocht ze allebei hebben.
Het schiet mij hier ineens te binnen dat ik nog een QTX stratocaster heb liggen!
Destijds samen in één pakket gekocht bij een winkelcentrum voor 79 euro... Maar ja, met de jaren zijn die geweldig in waarde gestegen en kan je ze nu overkopen voor het 100 voudige! Ze zijn bijna niet genoemd in dit topic maar égt geschikt om metal te spelen! Vooral als je een pedaaltje ervoor hangt en dan denk ik aan de Superchorus of de bluesdriver van boss! gewoon DE setup voor metal à la Springsteen!
veel succes
tja, voor Springsteenmetal moet je wel alle pedalen van (The) Boss in huis hebben, anders klinkt t niet
Stiekem is het Bruce zelf die al die pedalen van Boss maakt. Nieuw kosten ze 5 euro, maar omdat je betaald voor de naam worden ze natuurlijk een stuk prijziger.
Het valt me trouwens op dat de Gibson ES175 en L5 nog niet vernoemd zijn!
Gibson!!!!!!!!!!
laat maar
Blokker!!!
Nou jongens, wat denken jullie van Ibanez? Zou dat ook niet lukken?
Nou anders dan maar GIBSON & JACKSON & IBANEZ!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn geld (--> van zijn pa) telt voorlopig toch even niet mee...
grtz
Heren en dame mods,
Volgens mij is Sjors Verstappen een troll.
Kan er een Ip-check uitgevoerd worden en eventueel een ban?
thx
ja, IBANEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee, geen ban, anders kopen zijn ouders het forum op en mogen wij niet meer meedenken over zijn toekomstige gitaren
Sterker nog, dan vliegen de meesten die in dit topic gepost hebben eruit!
mogen we dan nog wel bij hem in de band?
Dat betwijfel ik... :confused:
maar we zijn toch allemaal serieus en willen het beste voor deze jongen. Ik bedoel hij is nog maar 12 en moet nog goed beschermd worden tegen de boze buitenwereld.
Dan moet hij niet in de wereld van de Jacksons stappen. Dan kan hij beter kijken voor een speelgoed B.C. Rich.
BC Rich is niet voor beginnende gitaristen. Voor je het weet zit er een punt in je oog...
Dju, niet aan gedacht...
Edit:
Trouwens, ik zei speelgoed. Dat is allemaal kinder beveiligd: het breekt meteen af bij een tikkie weerstand.
Tja, ik zou gewoon voor zo'n JACKSON gaan hoor, custom made in 3-4 dagen. kan je lekkere jazz mee spelen zoals:
DIMMU BORGIR: http://nl.youtube.com/watch?v=joEAb_y7ZYA
Of prachtige klassieke muziek zoals:
CHILDREN OF BODOM: http://nl.youtube.com/watch?v=yLAjKtmT3lk
misschien is het wel iemand die een hyves van een ander ziet en zichzelf naar diegene vernoemd.
't Is vast mijn 72-jarige buurvrouw
Dat zou helemaal lekker zijn. :D
nee, valt tegen
vroeger misschien wel...