1 kaartje vak 119 rij 3 :rockon:
Godzijdank
Printable View
1 kaartje vak 119 rij 3 :rockon:
Godzijdank
Voor degenen die nog geen kaartjes hebben: IK WEL!
gan naar eventim.nl !!!
ik heb ze net besteld en het gaat super snel !!
Totaal geen wachtrijen ofzo en voor dezelfde prijs !
Ik hoop dat jullie dit nog lezen...
Precies! Ik heb hem ook van eventim!
Geen foutmeldingen/wachttijden. Binnen letterlijk 1 minuut heb ik mijn kaartje geselecteerd, betaald en uitgeprint!
God wat ben ik blij zeg !
Ik zit nu in de mediatheek op school en ik had een tussenuur dus ik mocht de creditcard van mn moeder lenen om te proberen en het is gelukt !!!:cheerup:
IK hoop echt dat jullie het ook nog halen !
ik bestelde ze bij eventim.nl en dat is niet zo verneukt...
Ik kan mn geluk niet op nog net voor de kerstvakantie !!!!!:cheerup::listen::rockon:
Jippie!!! 7 kaartjes (ouders, ik, broertje, vrienden).
Bij live nation volgensmij geen probleem. Kon direct kiezen hoeveel kaartjes. kreeg paar foutmeldingen, gewoon terug in je browser gaan en nog een keer selecteren. Net zolang tot het goed gaat. Ben er daarna nog een keer doorgekomen (om het te laten zien) dus het systeem is in ieder geval veeeeel beter. Kwam er snel en makkelijk doorheen.
Ik heb er in ieder geval zin in!!! (Nu nog kijken of ik voor Ahoy kaartje kan overkopen :P).
Eventim wordt binnekort de grootste ticketleverancier van het land.
Ze zijn al de grootste in Duitsland.
Dus ja, ze zijn te vertrouwen.
Als het goed is heb ik 2 zitplaatsen kunnen bemachtigen voor mij en mijn vriendin dankzij de creditkaart van mijn moeder.
Waarom sturen ze je niet gelijk naar eventim verdomme.. :sneaky:
Hier t zelfde!!!!
al vannaf 10:00u bezig met inloggen, maar niks!!!
Kreeg de melding:
"Ongeldig. Controleer of je het juiste emailadres en wachtwoord hebt opgegeven"
En nu net opeens kom ik er wel in en zijn UITERAARD weer alle sta plaatsen verkocht!!!
Voor Ahoy al een hele zaterdag lasogen gekweekt door een "Blauw-balkje staar-marathon" van 6 uur of zo!!!!
Ik ben er klaar mee!
Voor mij Duitsland of België bij de volgende tickets via livenation.nl!!!
En hoppa,
Om 12.00 nog 8 veldkaarten te pakken gekregen.
Echt waar een hele verbetering dan het Ahoy drama.
Dit ging als een fluitje van een cent.
:rockon::rockon::rockon::rockon:
En als ik nu kijk zijn er geen veldkaarten meer maar wel nog alle ringen.
Pak niet de goedkoopste want dan zit je gewoon kut met hoofdletter K.
(achterkant speakers kijken)
ik zal er ook bij zijn:). heb mn broertje gewoon opdracht gegeven om om 11 uur klaar te staan omdat ik nog op school zat. hij had binnen 20 minuten al kaartjes.
eventim gaat de rol van ticketservice overnemen, die gaat sluiten namelijk.
Hoe dan ook heb ik in ieder geval een kaartje. Helaas geen veldkaartje meer maar goed. Wordt in ieder geval lekker rocken aankomende zomer! :blast:
ja uiteindelijk toch goed gelukt, zeven kaarten op het veld
AC/DC UNPLUGGED IN DE UITZENDING BIJ HOWARD STERN.
LET VOORAL OP DE "SIDE KICK" VAN HOWARD.
http://nl.youtube.com/watch?v=qDAHD80wpfE
Eindelijk kaartjes...en gewoon op het veld..:)
nog maar een krappe 3 weekjes, dan gaan we snoeihard naar Ahoy! hell yeah:blast:
zeker weten!!!
ik heb er zin in......LETS ROCK:blast:
Nog maar 4 dagen maak er maar van :blast:.
Heb er zoveel zin in :cheerup:
Ah, jij gaat ook de zondag IRL aanschouwen hoe het dak van het Sportpaleis gaat? :D
Nog wachten tot 26 juni, maar ja, dan heb ik ook wat. Niet zo'n kutzaal als Ahoy of zo'n pauperstadion als ArenA.
Nog 2 weken ..
Good old rock n roll show by the legens of rock
Ben net terug thuis en ik vond het echt geweldig.
Stond op de allereerste rij, nog dichter en ik stond op het podium.
Helemaal weggeblazen, nu mijn oren maar wat laten bekomen denk ik :D.
Volledig verslag komt morgen wel als jullie willen.
Nog even en dan zie ik ze in de Ahoy :cheerup:
...en was werkelijk fantastisch.
Ja ehhh... vertel eens even wat meer dan allemaal.
Zo ben thuis, even rustig alles vertellen.
Ben rond 16.45 ongeveer aangekomen bij het sportpaleis, even rondgelopen bij de merchandising en eens gezien of ze geen oordopjes verkochten dat was spijtig genoeg niet het geval dus dan maar gaan aanschuiven voor anderhalf uurtje.
Stond toevallig een lekkere milf recht voor me dus dat viel dan ook weeral mee.
Om 18.30 gingen de deuren open, snel naar binnen gerend en recht voor het podium tegen het hek gaan staan en weer anderhalf uur wachten, gelukkig leuke mens naast me waar ik een tijdje mee heb kunnen babbelen.
Om 20.00 begon het voorprogramma, the answer een noord Ierse groep met heel veel invloed van acdc in de muziek. Was een leuke opwarmer, alleen verstond je niets van al het gepraat tussen de liedjes door vanwege het Iers accent :D.
Dan om 20.30 weer pauze tot 21.00 en toen kwamen de helden, eerst een intro fimpje op het grote scherm. Filmpje kort samengevat: angus young, brian johnson en een paar lekkere grieten op een trein.
Toen gingen de schermen open en kwam er zowaar een trein op het podium en gelijk werd het liedje rock 'n roll train ingezet en kwamen de helden het podium opgelopen.
Dan een afwisselende songlist tussen de oude klassiekers en nummers van het nieuwe album, tussendoor nog eens een solo-momentje van angus waarbij het op een platform in het midden van het sportpaleis de lucht in ging.
Absolute topper was wel whole lotta rosie met geweldig grote maar wel lelijke opblaasplop die op de trein plaatsnam.
Afgesloten werd er met weer een solo-moment voor angus young waar hij een aantal minuten lang het beste van zichzelf geeft en zich helemaal laat gaan.
Als toegift werd er eerst highway to hell gepseeld en dan werd er echt afgesloten met for those about rock inclusief kanonnen op het podium.
Toen was de show gedaan en werd er zeer tevreden naar huis toe gekeerd.
Nog een leuke bedenking:
Als er mensen zij die denken dat een gitaar niet nat mag worden, de sg van angus was zeiknat van het zweet. Ik stond op de eerste rij en zag het zweet van de gitaar aflopen/vliegen.
Enige minpunt is het niet gevonden hebben van oordoppen, zit nu met een kleine piep in mijn oren, maar die is rustig aan het weggaan.
Hehe, daar heb je tenminste wat aan. Klinkt goed zeg. Ik kan niet wachten tot ik in Engeland daar sta.
Ik ben gisteren ook gaan kijken in het Sportpaleis. Wij hadden zitplaatsen, dus (gelukkig) geen reden om al om 17u te gaan staan aanschuiven.
Om iets voor 20u in Antwerpen aangekomen, frietje gegeten en toen naar binnen gegaan.
Zelf zat ik samen met een kameraad redelijk aan de zijkant en vrij hoog. Was wel even slikken want er was toch wel vrij weinig plaats en het ging er aardig stijl naar beneden. Niet zo leuk als je hoogtevrees hebt. Andere twee vrienden zaten meer onderaan in het midden en hadden dus wel iets meer geluk met de plaatsen. Wij zaten dus vrij ver van het podium, dus maar goed dat we een verrekijker bij hadden.
Toch, het introfilmpje verraste me al aardig en ik kreeg er zowaar kippenvel van. Rock 'n' Roll Train als intro, goeie start. De trein stond er en Angus' sound zat echt goed. Lekker bassy en veel gain on top, toch wel een pak zwaarder dan op de albums of alle vorige dvd's.
Whole Lotta Rosie en Let There Be Rock vond ik de hoogtepunten van de avond. Anything Goes vind ik nog steeds een enorm saai nummer en the Jack hoefden ze van mij ook niet per se te spelen. In de plaats had ik veel liever What Do You Do For Money Honey en Hard As A Rock ofzo gehoord.
Uiteindelijk was het toch een zeer goeie show. Na terugkeer bij de auto wel nog een parkeerboete van 23 euro gevonden onder de ruitenwisser, maar gedeeld door 4 valt dat ook nog wel mee.
Dit was hét optreden waar ik al sinds m'n 14e van droomde en dan na 8 jaar was het eindelijk zo ver. Helaas was ik de band de voorbije maanden wat uit het oog verloren, dus als ik ze twee jaar geleden had gezien was de ervaring voor mij waarschijnlijk nog veel beter geweest.
Ahja en het geluid ging blijkbaar niet de ganse zaal rond. We hoorden duidelijk dat er naar onze kant geen geluid gericht werd, maar dat is misschien maar goed ook want ik was m'n oordoppen vergeten en ik heb gelukkig toch geen vervelende piep in m'n oren nu. (En zoiets is enorm ongezond, dat weten we allemaal.)
Eindscore: 9/10
Ik had echt gehoopt daar oordoppen te vinden, achjah niets aan te doen.
Ook een geweldig pluspunt en waarvoor ik zeer dankbaar ben aan de organisatie was het gratis water uitgedeeld op de eerste rijen van het middenplein.
Een paar grote bidons water en een paar mensen die het hele optreden water hebben uitgedeeld. Het was wel nodig ook want ondanks nog 2 mensen zien afgevoerd worden die waren flauwgevallen.
Wij hadden staanplaatsen en waren dus al van half 7 van de partij op de eerste rij van het podiumuitloper.
Voorprogramma , The Answer, was niet slecht maar hadden niet zo'n heel goed geluid. Ik vond een voorprogramma persoonlijk wel leuk om de tijd te doden want zoals al eerder gezegd stonden we al van half 7 te wachten.
De intro van AC/DC was werkelijk fantastisch. Op een gigantisch groot scherm zie je een 3D animatiefilmpje (Klik) dat de kenmerken van een band als ACDC draagt. Angus Young als de duivel zelve, een stel groupies en een trein die niet meer stil komt. Op het moment dat de trein in het filmpje crashed ontploft er vanalles op het podium en komt de trein zowaar door het podium op. Echt super vet!!
Optreden was FANTASTISCH. Angus had een superlekker vettig geluid en de hele band klonk gewoon als een trein: superstrak en superluid.
Setlist:
Rock n Roll Train
Hell Ain't a Bad Place To be
Back In Black
Big Jack
Dirty deeds done dirt cheap
Shot Down in Flames
Thunderstruck
Black Ice
The Jack
Hells Bells
Shoot to thrill
War Machine
Anything Goes
You Shook Me all night long
TNT
Whole lotta Rosie
Let There Be Rock
Encore:
Highway To Hell
For Those About To Rock
Mijn persoonlijk favorieten waren Hells Bells (met de machtige ACDC bell) en The Jack.
Rosie was cool.
Het was inderdaad heel warm in de zaal en ik was ook heel blij met een bekertje water. Naast mij stond inderdaad een meisje dat flauw gevallen was en die ze hebben moeten wegdragen.
Die andere kerel had iets gezegd/gedaan tegen Brian Johnson/security/... op het podiumuitloop en werd zonder pardon uit het publiek gehaald door 4 leden van de security en afgevoerd.
Angus stond inderdaad te zweten op zijn gitaar alsof hij onder een douche stond. Indrukwekkend hoe diep sommige mensen gaan op het podium.
10/10
Volgens mij kon die niet zwemmen en heeft mick jagger nog geprobeerd om het zwembad leeg te drinken echter het is hem niet gelukt, daarna heeft Keith R ook nog een poging gedaan echter de smaak van cloorwater lag ver van de smaak van jack daniels dus toen is bovenstaande overleden aan een overdosis zwemwater in zijn longen.
Maar ik moest wel lachen toen ik het las.:seriousf:
No offence.
Bedankt heren voor de reviews.
Ik ga 13 maart naar de AHOY (als verjaardagskado)
Zal de setlist meenemen (echter die schijnt niet overal het zelfde te zijn)
Zou wel eens kunnen dat die veranderd, op een gegeven moment had ik de indruk dat het publiek begon met TNT in te zetten en daarna acdc zelf pas.
Weet niet hoe dat in de rest van het sportpaleis is ervaren maar waar ik stond precies wel.
edit: leuke kado!
Oei, heb ik me vergist van naam. Het is bij deze aangepast. Dank voor de verbetering.
Ze spelen Hard as a Rock niet:makeup:?
Dat klopt Daan. Beweerde er dan iemand van wel?