Net nu ik de lol er van inzie? :stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_TRC
:D:D
Printable View
Net nu ik de lol er van inzie? :stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_TRC
:D:D
Verder Off Topic geleuter en vragen om slotjes zoals in het andere topic worden niet gewaardeerd, kappen nu.
doet me denken aan mijn tijd als houthakker in noord-indië
Mij aan mijn gevangenschap in Swaziland bij de Kempoeroekoekoe kannibalen.
Beide heren hebben een officiële waarschuwing.
opschepper!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
En een driedaagse ban voor de man die niet luisteren wil. Nogmaals een oproep aan een ieder om géén off topic posts meer te plaatsen, daar hebben we een enorm subforum voor. Plaats genoeg daar.
Om te beginnen: http://idv139.justgotowned.com/ :D:D:D
En sorry, Mitch, ik houd mn grote mond al... Maar dit topic vraagt er om :chicken:
En weer ontopic:
Ik denk dat het gewoon eigen is voor dit forum, niet per see helemaal iets fouts ofzo... Maar ok, die keer dat het te ver gaat, daar hebben we onze modder etende goden toch voor? Dat moeten wij nederige forumgangers (en mods) toch niet afreageren in dit topic zoals ook ik hier doe? Eigenlijk te gek voor woorden...
EDIT: Ik zal maar ns een tijdje mn mond houden hierover voor ik wordt geband...
Niks sorry: je leedvermaak is volledig misplaatst, je negeert gewoon de oproep om niet meer off topic te posten. De enige die erom vraagt ben jezelf, niet dit topic.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephistocles
Ik denk dat er op dit forum goed met je word behandeld als je zelf ook gewoon beleefd bent.
Naja, ik denk dat je uit een bepaald soort hout gesneden moet zijn om tegen andermans gezwets te kunnen.
Volgens mij is alles wel gezegd nu.