google?? tering er bestaan geen domme vragen, maar als ze zouden bestaan....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DTmaster
Printable View
google?? tering er bestaan geen domme vragen, maar als ze zouden bestaan....Citaat:
ik ben lui en julie gaan het nu voor mij uitzoeken.
Volgens mij komt Hendrix ook. Echt tantoe spang!!Citaat:
:eek: fokking hell, hebben ze die gereanimeerd?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Ja het schijnt dat -ie weer helemaal fit is!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
pinkpop line up is compleet :d
http://youtube.com/watch?v=_KmWbKJ8CyY&feature=relatedCitaat:
Line-up idd bekend nu!
- Novastar
+ Eagles of Death Metal
+ Air Traffic
+ Blood Red Shoes
+ Amy Macdonald
Air Traffic heb ik alweer erg veel zin in, was vorig jaar op Lowlands erg gaaf! Leuke band is dat. Daarnaast krijg ik dit jaar dus weer een kansje om toch naar de Eagles of Death Metal te gaan, want die had ik op Lowlands gemist. Die andere 2 ken ik niet.
Anyway, ik heb er zin in..toch nog weer 2 geinige bandjes erbij :D
Gatverdamme, komen de EoDM...komen ze op zaterdag. En ik heb alleen een kaartje voor zondag.
'k heb d'r zin in..! :D
me too!!! me too!!
Lees net dat chris cornell heeft afgezegd!!!!! Om zn cd af te maken. Toch beetje JAMMER :|!! Nu komt er een noorse band, de Noorse formatie ANIMAL ALPHA en ze hebben het over de explosieve frontvrouw 'Agnete' op de pinkpop site.. nou ik ben benieuwd :D
chris cornell kan me niet boeien en animal alpha ook niet. zag dat flogging molly als tweede band al speelt, lachen dan.
Het is bijna zover, nog tien daagjes...
YEAH BABY YEAH :cooler:
Afgelopen vrijdag ging dan toch eindelijk mijn kaart op de bus...dus geen PinkPop voor mij dit jaar :( Vind het wel erg jammer want ik had echt onwijs veel bands willen zien die op PinkPop staan. Maar ik ga nu naar Lowlands!
vandaag nog 2 kaartjes gekocht (50eurie)voor zondag op marktplaats gekocht
killin in the name of....:blast: yeeeah ill be there
yeah over een krappe week helemaal los, een weekend lang!
ik ken die hele chris cornell niet, maar ik het afzeggen van een concert om zo'n reden echt een zwak... Vind hem nu al waardeloos... ziekte of familie problemen is goed voor te stellen...
Maar je cd afmaken?? Zal best veel geld vanaf afhanegen, maar ik vind het echt laf:)
maar ja:D:D Het is bijna zo ver:D
Chris Cornell niet kennen, SHAME ON YOU .
Leadzanger van Soundgarden, daarna nog platen gemaakt in Audioslave ( ook vet ) .
z'n solowerk is aardig te pruimen, Euphoria morning is echt míjn zondagochtendplaatje.
ik kan niet wachten! dat meneer cornell niet kan is geen punt, live is er echt geen zak aan. wat jammer is want het is een super muzikant.
ok... dan ken ik hem wel.. niet zn solo gebeuren, maar audioslave is niet onbekend bij mij:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
maar we krijgen wel ,,,,,,
!!!!!!!!!
zonder grohl&de bassert dan.. maar toch :D
jaja nog ff ruim een weekje..
Vrijdag bespreek/indrink avond. Doen er vast wel meer:D. Ook nog maar ff wat cd`tjes fikken voor de heenreis heheh
Heb der echt zin in :hippie:
zonder grohl is nog niet gezegd, foo fighters spelen tenslotte ook daar. of hebben ze de volgende dag weer een gig?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -geert-
Jongens ik kan niet wachten.. Eerst lekker genieten/zuipen bij Flogging Molly, en daarna het moment waar ik vanaf 8 juni 2006 naar toe geleefd heb, MetallicA!!! Twee jaar geleden alweer
Is er een kans dat ze het op tv uitzenden Zodat ik Metallica hier thuis kan zien? :P
kweet het niet
ze worden over het algemeen wel overal (andere festivals) uitgezonden maar bij pinkpop wordt er meestal bar weinig van de hoofdacts uitgezonden! (misschien paar dagen later)...
mss op 3voor12 Live (digitaal kanaal)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem
Ik ga dalijk es kijken op de gids van 3voor12 ja, maar meestal zend die zender ticg alleen maar vreemde hippiemuziek uit...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
Citaat:
dave grohl zal dus echt niet mee gaan spelen met Qotsa (aangezien hij er al bijna 6 jaar uit is).
Wat misschien wel kan is dat Josh Homme gaat drummen bij de EODM (hoop het niet want ben daar niet bij:P )
Vorig jaar dacht iedereen dat Muse niet op tv kwam maar ze waren uiteindelijk toch gewoon te zien. Had ik dus gemist
we'll see 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arts
Ik kan ook niet wachten!
Maar waar ik Godsklote van baal is dat Purcupine Tree en Alter Bridge precies tegenover elkaar geprogrammeerd staan. Ik wil ze BEIDE zien nondetju. Maar het is niet anders, Alter Bridge komt later nog wel es een keer.
weet iemand hoever het lopen is van pinkpop naar het station in landgraaf?
ga alleen de zondag dus moet savonds weer vertrekken naar huis .____.
er gaan bussen van station naar pinkpop voor 2.50Citaat:
lopen is opzich niet zo ver, this wel te doen maar de bus is makkelijker en sneller denk ik:PCitaat:
loop liever dan weer voor de bus te moeten betalen :P heb ik geen zin in namelijk..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deryck
hoelang is het dan lopen ongeveer?
Citaat:
tsja... 2.50 is toch weer 1 bier:)
bus was vorig jaar 1,50....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
en bij meeste festivals gratischCitaat: