De rest wens ik veel plezier!!
http://images.art.com/images/-/MC-Ha...C10040195.jpeg
Printable View
De rest wens ik veel plezier!!
http://images.art.com/images/-/MC-Ha...C10040195.jpeg
Je kunt het wel meid, je kunt het wel...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ndw
Maar welkom!
Nogmaals, er is hier (zeker voor een internetforum) erg veel respect voor christenen. Voor kortzichtigheid is hier echter weinig begrip. Nu zeg ik niet dat jij dat bent, maar ook een atheïst heeft het recht op zijn mening.Citaat:
Ik wil je toch adviseren om eens een religieus topic op te zoeken, dan kun je even lezen hoe het er hier aan toe gaat. Erg verhelderend, want je leert ook de andere mensen met hun ideeën kennen. En misschien hoef je je dan ook niet zo gauw aangevallen te voelen op je geloof. :)
Ik had het meer over het algemeen, niet over dit forum.
Wat dacht je van het ''religieuze'' topic: Moeten we dit nog langer pikken??
(of iets dergelijks)? Daar ga ik mij geeneens aan wagen ;)
O, van mij mag je geloven wat je wil. Wat ik merk is dat je mn vraag ontduikt, misschien vind je die te persoonlijk ofzo, dat mag. Wat ik ook nooit gezegd heb is dat ik nooit vooroordelen heb, maar je klinkt dan ook redelijk stereotiep. (Let wel, ik heb het hier niet over christenen in het algemeen) Ik val je dan ook niet aan op je geloof (niemand hier zal dat doen mits je je een beetje respectvol opsteld en er ook niet de hele tijd over lult), maar op je opvattingen die ik erg apart vind en vaker gehoord heb van jonge, fanatieke christenen en waar ik ook helemaal niets van snap, vandaar dat ik die vragen stelde. Maar go(e)d, ik laat me er verder buiten.Citaat:
Edit-Wat KW (weer:D) in korter tijd replyde
Ndw snapt het nog niet helemaal......... :harmony:
Maargoed Kim, meestal gaan dit soort mensen er op latere leeftijd verder over nadenken en merken ze dan pas hoe mis ze het vroeger hadden. Dat wil niet zeggen dat ze niet meer geloven, maar wel dat ze ook in gaan zien dat geloof niet know-all is.
Als je goed opgelet hebt, heb je kunnen zien dat dat idd niet wordt getolereerd op dit forum, ook niet door niet-christenen. En idd, dat soort topics kun je je idd beter niet aan wagen. :)Citaat:
Ik zal eens voor je kijken voor een paar onderhoudende topics. Moment. :)
Daar heb je inderdad gelijk in.
Ik moet nu naar m'n werk, tot later ;)
Christenen...
Hoe maak je mensen gek? Val gewoon hun geloof aan :D
en de rust zal wederkeren