@ Solidkick:
Wat een hoop deksels!! :o
Printable View
@ Solidkick:
Wat een hoop deksels!! :o
@B_2_the_a: Ik krijg ook regelmatig klachten van het thuisfront :D
@peter_heijnen: Thanks! Is ons oefen/opname hok (en 2e thuis). Niet een "officiele" studio.
@Kim Wilson: De drummert is ook een redelijke gearhoer. Z'n laatste aanwinst is een 24" (!) crash. Dat ding is net een gong. Hij heeft inmiddels ook een mooie collectie snares. De kit is een Pearl CZX custom. Een echte rockmachine.
Mijn frutselhoek:
http://members.chello.nl/krabmoer/studiootje.jpg
24"!! :o :o
Nee, ik ben niet zo'n gearhoer. :D Op gitaargebied niet, en op drumgebied nog minder. Ik speel het liefst op een 4-delig drumstel, dus bass, snare, hoge tom, floortom, hihat, ride (op de plek van de rechtse tom, die er dus niet op zit) en twee crashes.
Vroeger speelde ik wel vrij uitgebreid. Mijn drumstel is een 6-delige, en ik had alle toms en bekkens aan een drumrack hangen. Maar in de loop der jaren ben ik steeds meer aan het afbouwen geweest, en nu liggen er dus twee toms en een crash niks te doen. :)
Lange leve medion!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Heh, ik kan op die kit ook vrij weinig. Veels teveel toeters en bellen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ik moet wel zeggen dat het een zegen is om eindelijk met een drummer te spelen die helemaal freaked op z'n geluid. Geen tijd/geld/moeite wordt gespaard om het beter te laten klinken.
Die 24" is echt een moordenaar. Ik ben blij da'k aan de andere kant sta want die schotel gaat echt door merg en been.
@ Heinz, wat moet jij lang zijn man :D
:) Goed he. Genomen vanaf mijn vide, mijn slaapgedeelte. Het troepie staat lekker in mijn huiskamer. De voordelen van alleen wonen :D
Vette shit allemaal. :cooler: Helaas is mijn studiootje ook mijn slaapkamer dus echt veel stelt het niet voor maar ik zal als ik thuis ben wel wat posten!
Dat vermoedde ik al, daarom ook mijn vraag. Wat een geweldige luxe, super!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solidkick