Aha, op die manier...
Printable View
Aha, op die manier...
mijn spullen zijn net betaald. so now we play the waiting game
en ik ben gelijk weer blut :D
Precies, Madamp is erg goedkoop, en bovendien retemooi spul. Er zit maar een nadeel aan... de leverancier. Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, dan moet je bij Musikding zijn maar daar zit dus een nadeel aan vast (= mijn mening).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer I.
Betaling is ontvangen, vandaag of morgen stuurt hij alles op. Mijn mails krijgen van Klaus toch snel een antwoord. Volgend weekend wordt er weer lekker gebouwd :dance:
Nou de Madamp A15 kit is binnen! Van betalen tot levering heeft net iets meer dan 2 weken geduurd, niet heel gek vond ik.
Direct na het bestellen heb ik even gemaild hoe lang de levertijd ongeveer was, zeker na alle posts hier in dit topic. Ik kreeg dezelfde dag nog een reactie van Klaus, dus ook best in orde.
Bij het controleren van de kit bleken er 2 weerstandje niet de juiste waarde te hebben, dus die heb ik maar bij de lokale electronica shop gehaald.
Verder zat er een briefje bij dat er nog een heuze 'Kaltgeradkabel' nageleverd wordt (dat blijkt gewoon een netsnoer te zijn :) )
Kortom, best tevreden met de levering! En erg goed spul voor een goede prijs!
had een anderhalve week geleden de G2 binnen gekregen.heb hem ondertussen gebouwd maar ook zonder netsnoer.nu toch nog steeds geen netsnoer binnen gekregen.zit nu achter een bodemplaatje op maat om hem af te sluiten.
moet toch ook nog een mooi combokastje in elkaar flanzen wat me toch meer tegenvalt dan ik eerst dacht.
Enkele weken geleden een bestelling geplaatst bij musikding, betaling kort daarna gedaan. In principe zou de betaling er sneller moeten geweest zijn, maar een dikke twee weken geleden krijg ik een mail: order status has changed: in progress. Paar dagen geleden een mail gestuurd, want had nog altijd niks ontvangen of geen change in status meer gewaar geworden. En nu mailt hij niet terug. Verschrikkelijke service. Vorige keer net hetzelfde, hij had vanalles niet in stock, maar toen mailde hij tenminste terug. Uiteindelijk heeft hij toen het pakket wel 'opgestuurd', maar toen het na meer dan een week nog niet thuis was, hem een mailtje gestuurd. Heeft hij het pakket toen gewoon 'opnieuw' opgestuurd. Geloof ik niks van, eerste keer heeft hij volgens mij gewoon helemaal niks gestuurd.
Maar ze zijn goedkoop, daar kan ik niks van zeggen. Tubetown daarentegen is duur, maar heb je wel betere service.
Ik heb een jaar ofzo geleden een A15 Mark I gekocht en ik die was binnen een weekje of 2 binnen. Ik had alleen niet de handleiding toegestuurd gekregen maar die kreeg ik op aandringen via email binnen een paar dagen. De levertijd is bij mij het probleem niet, ik heb de versterker nooit afgebouwd :( Mss deze kerstvakantie eens achter gaan zitten.
3 september was mijn pakket van 5kg de eerste keer verzonden. Na 4 weken nog niets binnen. Toen ik hem mailde om te vragen dat hij een 'onderzoek' (of hoe het noemt) bij de post liet starten om mijn pakket op te sporen kreeg ik het antwoord dat hij dat ging doen, maar mijn bestelling ook opnieuw zou zenden. 4 dagen later had ik mijn spullen. Het eerste pakket is nooit toegekomen. Ik vraag me af of het verzonden is of niet.
Een paar maand geleden had ik hetzelfde eens voor. Hij heeft toen 2 keer de bestelling opnieuw verzonden. De 3e kwam vrij snel binnen en een tijdje later kwam de 2e ook nog binnen. Die eerste was ook spoorloos verdwenen.
Uiteindelijk kies ik nog voor musikding omdat het daar zo goedkoop is, maar voor sommige dingen is banzai nog goedkoper, dus tegenwoordig gebruik ik beide.