Bij Juke-Box in Boekel staan er twee!!
Printable View
Bij Juke-Box in Boekel staan er twee!!
Gisteravond weer een buiten gig gehad, lekkere versterker hoor ! potverdrie ;)
blijf hem gewoon aanprijzen hoor, tis een te gek apparaat. Al blijf ik toch echt stug kanaal 1 en 2 gebruiken en 3 en 4 niet...
Hey Dude,
Ik gebruik tegenwoordig ALLE kanalen; clean groen, crunch rood, OD1 oranje en OD2 oranje!!
Is idd een superamp!!
Ik ben er ik inmiddels ook achter dat die OD oranje een stuk lekkerder is voor leads dan dan OD rood. En voor wat betreft dat ruisen, in de winkel vond ik dat ook erg irritant. Maar bij mij in de oefenruimte heb ik er weer helemaal geen last van....
Beeeh ik wil er ook 1 :P enig idee waar er in zuid,midden limburg 1 te beluisteren is?
Heb wat clips gehoord op internet ( een of ander forum ) en dat beviel me zeer maar is altijd anders dan real life.
En zoals eerder gevraagd, wie heeft er ervaring met webshops waar de JVM rond de 1200 euro weggaat?
hee svdijk,
hoe klinkt de JVM met je strat en welke settings gebruik je dan?
Juist, zodra je er eentje gevonden hebt wil ik wel met je mee luisteren :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Synx
Ik heb de JVM op m'n Les Paul afgesteld.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbakker75
Wanneer ik m'n Strat gebruik, zet ik er een Seymour Duncan Pickup-booster voor om het signaal op hetzelfde niveau te krijgen als met de Les Paul.
Zo hoef ik niet aan de instellingen v.d. JVM te komen met de Strat.
Wat instellingen betreft heb ik alles rond 12 uur staan, alleen de gain op OD1 staat wat lager, en de mids heb ik wat lager staan.
Top om te lezen allemaal,
Zouden de heren van Dijk en Bakker zo vriendelijk willen zijn hun instellingen eens te posten hier ;)
Ben benieuwd hoe jullie kanalen 3 en 4 gebruiken namelijk, wie weet doe ik wel iets verkeerd hoor. Ik blijf kanaal 2 gebruiken als drive kanaal omdat die zoveel dikker klinkt, in vergelijking met 2 klinken 3 en 4 mij gewoon wat te dunnig voor een lekkere crunchy slag sound.
@svdijk: Hij is die JVM in vergelijking met de 6100?