-
ja, ik wilde gewoon alvast wat gitaren proberen, nix kopen, nog geen geld, dus waren eerst naar spaanjaard geweest aantal geprobeerd oa yamaha pacific, klonk wel goed, fender tele, ook wel redelijk, maar te duur.
Ze hadden wel een vette ibanez, weet niet welk model, was bruin met 2 lichte strepen erop, wel strak, kwam wel een mooi warm geluid uit. Daarna ff naar Peter Johanzen, die had een Epi LP standard hangen, dus die had ik ff geprobeerd, lekker!!!! geweldig, j*z*s, als ik het geld had, had ik uhm meegenomen. ik had ook een vintage lp geprobeerd bij spanjaard, maar die was echt bagger, misschien dat er iets fout was ofzo...volgens die gozer bij Peter Johanzen kwamen vintage, epiphone en nog een merk uit dezelfde fabriek, dus kon er niet zo heel veel verschil in zitten, maargoed...was wel een goeie avond, weet nou een beetje hoe en wat. ik had nog een semi geprobeerd, maar dat vond ik nix. als je daarvan de scheur aanzette, hoorde ik amper verschil tussen de akkoorden...zonder scheur klonk ie wel mooi, maarja...
-
die Ibi was een 2e hands musican, erg mooi ding vond ik zelf, hoop keuzes en knopjes :grin: en ik hou van knopjes.
Die vintage, tja, niet goed afgesteld door de winkel, ze hadden de knoppen wat hoger moeten zetten, de actie beter afstellen en, hem gestemd in de winkel zetten :@
-
chris, jij bent echt een lul! je was d'r bij, dus ga nou maar niet net doen of je d'r verstand van heb, en al helemaal niet tegen mij, want dat heb ik zelf ook allemaal meegemaakt!! :razz:
-
hehehe
:grin:
Ik vond hem daar al leuk, want het was de enige die ik voelde in mijn buik :smile:
-
ach lul niet man!, vanochtend waren het nog je voeten die je voelde! :grin: maar hij was idd wel strak en niet duur, hmm, misschien moet ik er maar iets beter over denken, hoe langer ik denk, hoe strakker hij wordt... :grin:
jij kom vanavond ook he! met of zonder stefanie!! :razz:
-
denk zonder jongens, stefanie is namelijk bij mij vanavond !! :smile: :smile:
-
was jasper (Chris) ook bij jou, want die was weer bij stefanie....... :S :grin:
-
ja, chris was er wel, maar die heb ik in de kast gedaan. zodat stephanie en ik ongestoord alleen waren :smile: :smile:
-
-
lekker wijf jongem :razz: :eek: