haleluja! weer een echte topper in de zelfbouwsectie! ik denk lovers en haters voor de kleur maar wat een mooie gitaar man!
dikke proficiat
Printable View
Oh my dog!
Hier krijgt een mens spontaan G.A.S. van.
Deze gaat mee naar de meeting?
Heel, heel, heel erg geslaagd. Mooie relic ook. Die ga ik zeker even uitgebreid bekijken.
Erg mooi J!! Erg geslaagd met die bas controlplate en cabronitastyle slagplaat!
Bedankt voor de positieve reacties.
@Barno, in het echt is de kleur meer groen (eigenlijk vind ik het op de foto mooier).
@Zjez, Ja, deze komt zeker mee, misschien dat nog een andere stalen tele mee breng. Moet nog steeds de eigenaar mailen :makeup:
@G.G., de relic heb ik gedaan om nog eens extra te laten zien dat het een stalen gitaar betreft.
@Oigun, :sssh:, ik had zo'n tele bij RebelRelic gezien, daar heb ik 'm van nagemaakt
Super mooi, en in mn favo kleur! Echt netjes gedaan.
Hi
Prachtdingen! Zeer excentriek!
Las op bladzij 4 dat je last hebt van lostrillende boutjes in de brug.
Afhankelijk van de situatie gebruik ik daar een stukje teflon tape van de DHZ markt voor (geen gek idee, lijkt mij voor een DHZ gitaar).
Of als ik zeker ben van de juiste stand, en de boutjes dus niet meer hoef te veranderen, een heel klein drupje nagellak van The Missus op de schroefdraad. Dus aan de onderkant.
Nagellak als voordeel dat de lak droogt en dat die bout echt nooit meer van zijn plaats komt. Als het nodig is draai je de lak stuk.
Ik persoonlijk ben geen voorstander van een bakkie als je toch niet van plan bent de ashtray te monteren.
Als je de ashtray wel gaat gebruiken, is de lengte van de boutjes geen probleem. Zie je af van de ashtray, is het dan misschien een idee kortere boutjes te monteren?
Heb al mijn gitaren (waarbij dat speelt) van kortere boutjes voorzien. Scheelt mij zeker twee maal per week een slagaderlijke bloeding.
Good luck to you!!! Ik vind ze prachtig! En dat je niet zo goed gitaar kunt spelen? Als iedereen die het niet kan zou stoppen werd het verdomd stil.
Kom op! Kicken!!!!!
Vriendelijke groet, Gus
is weer een fraai apparaat!
Je gitaar krijgt dan geen bucklerash, je buckle krijgt gitaarrash!
p.s.
Wat een ontzettend mooie gitaar
Mooi ding, ben erg benieuwd hoe zoiets klinkt.
Ik meende van de week een metalen Tele op GM te zien staan die me erg aan je andere Tele deed denken, was die van jouw, spirit?