Ik zou ook wel het einresultaat willen zien :p
Firebirds zijn te mooi namelijk!
Printable View
Ik zou ook wel het einresultaat willen zien :p
Firebirds zijn te mooi namelijk!
ik ben van plan om een hals ergens vandaan t halen , madman begin alseblieft weer aan die firebird, kan niet wachten tot ie af is en we het eindresultaat zien. over de hals ik denk dat ik ergens ga zoeken voor een hals en die er gewoon opzet, want kben pas 13 dus een hals is misschien nog wat te hoog gegrepen voor mij :D :rockon:
Ik heb voorlopig nog even wat andere prioriteiten, en de volgende stappen in het bouwproces heb ik het gereedschap niet voor, dus ik moet op zoek naar iemand met een goeie vlakbank en een lintzaag. Maar na het resultaat van m'n tele jeuken m'n handen om er weer mee aan de slag te gaan!
mag ik wat vragen, weet jij hoe de gleuven moeten voor de bedrading en zo en hoe ik dat het beste kan doen want kan niks vinden over hoe de gleuven moeten
Voor de bedrading zit er bij de controls een cavity gefreesd aan de achterkant, voor de switch loopt er een gleuf onder de slagplaat, met twee kleine gleuven richting de elementen, verder moet je dan een gat boren van die gleuf naar de control cavity, en vanuit de elementuitsparingen naar de andere twee gleufjes.
Easy ;)
bedankt voor de info kga denk ik vandaag weer beginnen, ben nog aan t denke welke houtsoort ik pak.