Nee, de schroeven zijn net iets groter dan de gaten en vrij kort dus de boel blijft net aan elkaar zonder echte schade aan de gaten.Citaat:
Ik zag dat je een soort van frametje had gemaakt om je gitaar te kunnen lakken, heb je de schroeven in de gaten gedraaid waar de halss mee vastgezet wordt? En zo ja, raken die gaten dan niet dolgedraaid?
Ontstemmen?
Overigens blijf ik het probleem houden dat vooral de G snaar redelijk snel ontstemt, bij solo's merk je dat niet echt maar zodra je weer een akkoord aanslaat hoor je het direct. Ik mag graag benden en plukken aan de GBE snaren, maar dan moet de boel wel in tune blijven. Met mijn Tele USA is dat ook zo maar met deze dus niet. Ik vindt dit behoorlijk irritant aan het worden.
Ik ga proberen de brug nog eenmaal aan te passen en kijken wat dit doet. Nog andere suggesties? Er zitten nu Kluson tuners op, zo slecht kunnen die toch niet zijn? Of toch maar vervangen door Gotoh?
De brug is trouwens ook van Gotoh, moet goed zijn toch?
Meer treble?
Tevens wil ik wat meer treble uit de gitaar krijgen zodat het de bass/middle wat minder sterk doorkomt. Mijn Tone staat max 'hoog' maar dat vind ik nog net te weinig, ik wil de (hogere) harmonischen beter horen.
Gaat dit het beste door de condensator te vervangen door een .022 ipv een .047?