Zou inderdaad ook mooi zijn geweest. Alleen had ik maar 12 dots helaas.
Maar dit vind ik op zich ook wel apart.
Printable View
Zou inderdaad ook mooi zijn geweest. Alleen had ik maar 12 dots helaas.
Maar dit vind ik op zich ook wel apart.
Hey Hassent,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Als je evt. toch 3 dots wilt, dan heb ik er denk ik nog 2 voor je, had ik op reserve gekocht. Zijn abalone dots, die van jou lijken me ook abalone?!
Ik denk dat ik je die inmiddels wel verschuldigd ben...!!!
Moet ik wel ff zoeken hoor!!!
Laat het me even weten middels een PM!
Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik je huidige hals wel een mooi beeld vind geven, niet standaard en een mooi speels maar redelijk logisch eindresultaat.
Ik hoor 't wel van je!!!
vr.gr.
Branko
Gisteren m'n frets en alle andere hardware besteld bij TF. Kan ik volgende week weer verder met de hals.
Hebben jullie wat voorstellen voor wat voor elementen te gebruiken? Ik wil een lekkere over de top 80's rocksound. Body is mahonie met maple top en maple neck. Zelf dacht ik aan een Dimarzio Superdistortion in de brug en een Paf (pro) in de neck. Wat denken jullie? Ik heb altijd met dimarzio's gespeelt en eigenlijk geen ervaring met andere merken, behalve dan GFS.
Hebben die twee niet een groot verschil in output?Citaat:
Ja, dat wel, maar omdat de een in de neck staat en de ander in de brug compenseert het best goed. Ik heb dit eerder gehad in een andere gitaar. Maar eigenlijk wil ik 's totaal wat nieuws proberen. Dimarzio is vertrouwd, maar niet heilig natuurlijk. Moet wel een beetje in de prijsklasse van dimarzio's zitten.
je hebt ook compensated paf pro speciaal voor de neck en dat past hij nog beter bij de distortion in de brug
verschil in werkelijk output valt overigens wel mee maar als je een brug paf pro in de neck doet dan klinkt tie met name clean erg plat en dof (ik heb er nog 1 in een maple strat zitten en vervormd is tie prima maar clean niet erg bruikbaar)
hassent! Het is hier akelig stil, hoe gaat het nu verder met de bouw?
grt. Arjan
Tja, de bouw ligt even stil. Heb nu andere prioriteiten helaas. Kozijnen maken voor m'n huis en zo. Dus hij staat nu 'on-hold'. Geeft op zich ook niet, ik heb er nu 2 gebouwd in 4 maanden dus het gemiddelde mag ook wel wat omlaag :satisfie: .
Anders heb ik straks helemaal geen plaats meer in huis!
Tsjah jammer, maar dat meot ook gebeuren he ;) . We horen het wel wanneer er weer een update is.
grt. Arjan
Citaat:
Pas maar op hoor! Straks haal ik je nog in!!!
vr.gr.
Branko