Ik weet wel zeker dat Jimmy323 Romy is!
Ik ben hier niet op gitaarnet gekomen om iets met iemand uit te vechten. Mijn man zit al heel lang op gitaarnet voor allerlei verschillende items. Zo kwam ik hier ook terecht en het leek mij goed om andere muzikanten te wijzen en te waarschuwen over de werkwijze van Romy de Wit. Het bleek al eerder dat zij hier ook meeleest en ik weet ook zeker dat zij Jimmy323 is. Jimmy323 kan mijn gitarist niet gesproken hebben want ik mail nog dagelijks met hem en zijn niet boos op elkaar, alleen de samenwerking is gestopt. Zelfs hij vindt haar mailtjes walgelijk. Maar je ziet al aan de manier van schrijven van Romy wat een soort mentaliteit zij heeft. Dus jullie weten nu wat je te wachten staat als je iets fout invult bij Nedcom.muzikantenbank. Discretie is haar volkomen vreemd en het ontbreekt haar ook aan professionaliteit. Volgens mij heeft een muzikant haar ooit gedumpt, waarom anders dat gedrag t.o.v. muzikanten. Nergens hoef je persoonlijke gegevens op te geven, behalve bij haar en kijk wat ze daar uiteindelijk mee doet! Dus denk even 10 x na voordat je die aan haar doorgeeft.
Chrissie is een leugenaar!
Hey Bas, zou jij het leuk vinden als men jouw zo behandelde? Hoe zou je voelen als ze je zo iets flikken? Kan dan wel normaal zijn tegenswoordig, maar geef dan geen andree mensen de schuld zoals die Chrissie doet. Ze liegt dat ze barst, spreekt de gitarist helemaal niet meer want die wil niets meer met haar te maken hebben. Bye the way ik heet geen romy en ik ben op dit forum omdat ik hoorde welke leugens die Chrissie aan het schrijven is. Dat mens is goed gestoord, geloofd zichzelf nog ook.
Die romy mag dan misschien te ver gaan, die Chrissie is pas echt gestoord!!!
Wil je weten hoe gestoord, kijk dan op www.whynot-hillegom.nl en zie wat voor een asociale "Tokkie" dat wijf is!!!