Ik heb net even de pdf bekeken, ziet er weer goed uit, de tekst is ook weer normaal. Ik moet misschien toch maar even illustrator downloaden, want jij bent nu al het werk aan het doen. Die buisvoeten heb ik een stuk groter getekend dan dat ze in werkelijkheid zijn, dus dat wordt inderdaad misschien een beetje te druk. Misschien kunnen we een terminal strip gebruiken met 6 punten, die we elk gebruiken als afzonderlijke aarde punt?
Ik zag ook dat je de gelijkrichter heb vervangen door diodes, welke moet ik daarvoor gebruiken, in slo100 zitten uf5408 deze lijken mij bruikbaar, fast recovery, 1000V en 3 A, als deze eigenschappen kloppen, kan ik eventueel ook een andere halen bij stuut en bruin (den haag) .De uf5408 zijn niet zo makkelijk leverbaar in Nederland.
Het sloclone forum is inderdaad erg handig, check het regelmatig, iemand had een opmerking geplaatst dat C15 1 uf moet zijn i.p.v. 0.1 uF, lijkt mij wel logisch aangezien alle andere condesatoren in combinatie met 1,8 K weerstand ook 1uF.
Er is ook een post op het sloclone forum van iemand die MS-visio gebruikte voor layouts zag erg netjes uit, hij heeft de libary van de parts online gezet.