Misschien had ie er ook een heel mooi liedje voor je op kunnen spelen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
Printable View
Misschien had ie er ook een heel mooi liedje voor je op kunnen spelen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
zoals ik dus al zei: kansloos. het project en de projectuitvoerder.
ik gebruik afgebroken koppen om mijn pennen in te zetten (maar aan de muur is natuurlijk ook leuk)
Zooo zonde, oke, het was geen kwaliteit, maar daar had iemand best gitaar op kunnen leren spelen.
Orpheo, ik vond dat je altijd wel leuke creatieve ideeën had, maar je daalt flink in aanzien bij mij door deze actie (zal je waarschijnlijk een worst wezen, en terecht).
Zelfs een stagg als brandhout gebruiken is zonde, want je moet ergens op beginnen, al was het maar voor de eerste weken om te kijken of gitaarspelen iets voor je is.
Als ik de advertenties op marktplaats zie met teksten zoals deze:
Hoi,
Mijn zoontje wil gitaar gaan spelen, maar aangezien ik een uitkering heb (gescheiden moeder) kan ik het mij niet permiteren om een gitaar van €150 euro aan te schaffen. Voor veel mensen is €150 niet veel, maar voor mij is het een gigantisch bedrag. Heeft iemand nog ergens op zolder een gitaar staan, krasjes en deukjes zijn geen bezwaar, voor een leuk klein bedrag?
Als ik dit soort advertenties zie, dan denk ik: zonde van die mooie LP, daar had iemand heel erg blij mee kunnen zijn, terwijl wij het bagger vinden.
Zelf ben ik begonnen op een pearl telecaster die er echt niet uitzag. Was het enige wat ik kon betalen en hij koste een prikkie. Maar door dat ding ben ik wel begonnen met spelen. Was die telecaster er niet geweest voor die prijs, dan was ik misschien wel nooit begonnen met gitaarspelen.
Hier sluit ik me volledig bij aan. De projecten van deze uitvoerder zijn al vaker mislukt en behoorlijk bizar geweest...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SimonS
Blijkbaar niet zo creatief of handig als dat je dacht Orpheo?
Komop zeg ga hem nou ook weer niet afzeiken laat hem lekker. Dit word nou weer een beetje lullig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Sorry als dat zo overkomt.
Ik vind het ook nogal drastisch klinken met dat afbikken etc, maar ik moet wel zeggen dat ik benieuwd ben naar het resultaat!
?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickname
Kijk eens een paar pagina's terug... Overigens kan Orpheo nou niet verwachten dat hij nog serieus wordt genomen hier, vind ik.
Dus dingen zoals:
vind ik minder op z'n plaats dan:Citaat:
Komop zeg ga hem nou ook weer niet afzeiken laat hem lekker. Dit word nou weer een beetje lullig.
Want al wás het plastic, wat ik overigens nog niet eens geloof, zelfs dan was er nog wel wat van te maken geweest. Kijk maar naar de gitaar in originele staat.Citaat:
zoals ik dus al zei: kansloos. het project en de projectuitvoerder.
Shit ja sorry, gewoon straal overheen gekeken, dat komt omdat veel plaatjes het niet doen op mn werk hier. Ik zal vanavond thuis eens kijken :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits