In het echt vond ik 'm toch echt vrij wit. Fender moet nou ook gewoon persé acht verschillende witten hebben of zo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
Printable View
In het echt vond ik 'm toch echt vrij wit. Fender moet nou ook gewoon persé acht verschillende witten hebben of zo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
Mag ik u bedanken voor deze link :) Ik heb eindelijk m'n linkshandige Fender jaguar gevonden :cheerup: Ik begrijp uit je post dat je al es bij die man hebt besteld, gaat dat een beetje vlot? En hoe zit dat met betaling? Want ik ga niet met een crditcard betalen namelijkCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ziggie
Ik heb uiteindelijk niets bij hem besteld. Wel uitgebreid e-mail contact gehad. Kwam erg plezierig en servicegericht over. Ik weet dat hij ook regelmatig via ebay verkoopt en daar zie ik uitsluitend zeer positieve feedback.
Waarom zou je niet per creditcard betalen? Doe ik altijd. Echter je kan ook gewoon een internationale bankoverschrijving doen. Aangezien Engeland in de EU ligt is dat overschrijven gratis.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Eric Johnson Strat. Wel weer fijner dan een Japanner, maar ook heel wat duurder helaas. Ben er wel heel erg tevreden mee.
Nou, ik heb geen creditcard en ik vertrouw ze ook niet, gezien de vele fraude gevallen met die dingen. Wordt Engeland qua betalingen ook tot binnen de EU gerekend? Gezien ze nog gewoon de pond hebben. Ik had werkelijk nooit verwacht dat ik nog es tegen zo'n goedkope linkshandige jaguar aan zou lopen. Als dat allemaal lukt met betaling, dan koop ik 'm zeer waarschijnlijk eind volgende maand, hoewel ik nog heel licht twijfel over een 3 color sunburst teleCitaat:
Volgens mij wel. Check even bij je bank. Mocht het toch niet zo zijn, kost een overboeking je overigens nooit meer dan zo'n 5 - 10 euro.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Voor de topicstarter. Volgens mij is dit de goedkopere versie van de gitaar die jij zoekt. Een Japanse Fender '62 reissue. Frusciante speelt dan op een '61 strat, maar goed, je komt behoorlijk in de buurt met deze gitaar, zei 't dat ie hagelnieuw er uit ziet. Hij is naar Fender begrippen nog spotgoedkoop ook: 385 pond, dat is in euro's rond de 580,- Goedkoper lukt niet volgens mij. Ik zag 'm hier: www.fareastguitars.co.uk
http://www.fareastguitars.co.uk/images/usedst4/001.jpg
Lijkt me een super koop. Echt HEEL VEEL beter dan die Mexicanen. Die Jappen zijn echte mierenneukers op het gebied van parts en afwerking.
goede tipCitaat:
ik zal er eens naar kijken.
maar het zal wel even duren voor ik genoeg geld heb
Ik heb de beste man ook es een mailtje gestuurd over die rooie linkshandige jaguar en na vier dagen still no answer... Bestaat z'n zaak nog wel?Citaat: