Hooo wacht niet aan het schrijven gaan je vergeet nog wat!!! je mist woorden zoals bling bling of bong bong of ding ding ofzoiets en na elke zin zeg je aaaaaiiitCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
Juch (C)Rap
Printable View
Hooo wacht niet aan het schrijven gaan je vergeet nog wat!!! je mist woorden zoals bling bling of bong bong of ding ding ofzoiets en na elke zin zeg je aaaaaiiitCitaat:
Juch (C)Rap
nee dat niet aleen, ook woorden als pimp, nigga, en ho, die moeten er zeker in, en zelfs blanken moeten tegen andere blanken nigga zeggen, want dat hoort erbij ;) en je moet vooral geen respect tegenover vrouwen uitdragen, dan kom je een heeel eind :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nine-Inch-Niek
Gaan jullie eens rap (hahaha snap je hem?!) naar mijn hiphop topic!! :mad:
hallo hele grote vis
jonge doe is aardig hallo
ik speel ook gitaar hoor!
Ja zeg maar bijna net als fred durst maar dan nog slechter dat fred durst zelf nog enige credit verdient al krijg ik heb bijna niet over mijn hart...Citaat:
Grrrr Windmillen bitchslappen en headwalken die Hiphop rap community :P
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sim-Simon
jup:) thnx, ik was ook van plan om 1x in de 2 weken akoestisch en 1x elektrisch les te nemen;)
Ah kijk nou, ik ben blijkbaar niet de enige beginner op dit forum, dat werkt toch wel weer beetje geruststellend. :)
ooit was ik ook nieuw ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_457
Hehehehe, ja, das waar, we moeten ooit ergens beginnen, niet?
we beginnen allemaal bij smells like teen spirit en smoke on the water ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_457