Yes Yes Yes. Hij is er!:seriousf:
Heb 'm ff snel aangesloten en door de presets heen gelopen. Wow, daar zitten al erg leuke geluiden tussen. Wat ik vooral op vindt vallen is de reacie op de aanslag van je snaren. Zo goed heb ik het nog niet eerder gehoord. Er zit echt dynamiek in dit ding. Jammer is dat bij de factory presets de ZNR (noise reduction) heel strak afgesteld staat, kapt je geluid snel af. Maar als je die uitschakeld heb je echt eindeloze sustain en perfecte snaar reactie.
Vanavond ga ik er eens op m'n gemak voor zitten om mbv de software wat eigen presets te maken. Hij klonk door m'n buizen eindbak vooral bij high gain instellingen nogal bassig maar even draaien aan wat knopjes loste dat snel op.
Van de fabriek presets vond ik vooral de Diezel en Engl erg overtuigend en de cleane geluiden zijn ook top. Er zitten ook wat 'artist' presets in zoals Satch, SRV, Brian Setzer, Jimi etc. En die zijn zo uit doosje al erg bruikbaar.
Erg handig is de A/B channel switch onder elke preset. Zo heb je eigenlijk ipv 5 patches, 10 patches per bank. Of bijvoorbeeld een blackface net op het randje en een er net overheen of simpel als boost voor een solo.
En dan de uitraling van dat ding, jesus, degelijk is een understatement. Dit ding is echt made for the road!:rockon:
Tot zover de eerste impressie, vanavond volgt een uitgebreidere.
@ Scali: al jaloers??