Paul McCartney is wel een goede denk ik.
Ja, die speelt (niet onverdienstelijk) gitaar.
Printable View
Paul McCartney is wel een goede denk ik.
Ja, die speelt (niet onverdienstelijk) gitaar.
Nou ik ken em alleen van deze filmpjes :Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Das Schaap
http://www.tonemerchants.com/Guthrie_Govan_Clips.htm
man man, k vind em echt geniaal :D
The Alchemist-cdtje klinkt interessant, ken ik dan weer niet. Es opzoeken, thanx :D
Precies. Elke sukkel zou bewijs van spreken elke solo van Ace kunnen naspelen, maar zijn solo's zijn altijd boeiend op de één of andere manier. Als je een Ace Frehley solo hoort, blijft deze in je hoofd hangen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul
Verder vind ik Ritchie Blackmore zwaar ondergewaardeerd. Zeker als dat rijtje voorbijkomt van beste britse gitaristen allertijden ofzo, dan hoor je altijd weer Jimmy Page, Hendrix (niet echt Brits, maar doorgebroken in Engeland), Clapton etc. maar Blackmore wordt dan niet genoemd, wat erg jammer is.
Ook op de akoestische gitaar heeft Blackmore zich ondertussen wel zwaar bewezen.
Nigel Tufnel!!!!
Die is toch niet echt ondergewaardeerd?
Zeg stratman 70, weet jij eigenlijk of blackmore onlangs nog albums heeft uitgebracht die zeker de moeite waard zijn om te luisteren, ik ken namelijk alleen het werk van deep purple.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
hij is hartstikke ondergewaardeerd.. als mensen het over vernieuwers hebben praten ze altijd over de standards, Jimi Hendrix, Eddie van Halen enz. maar nooit Tony Iommi.. in dat opzicht vind ik hem ondergewaardeerd..
Niet waar, Tony Iommi is misschien zo HEEL erg bekend bij het grote publiek maar in de rock/metal kringen is hij zeker niet ondergewaardeerd. Sterker nog: Hij wordt altijd gezien als "The Gothfather of Heavy Metal" of iets in die trant. Waar hij wel in geonderwaardeerd is is zijn solo's, mensen hebben het altijd over de Riffs maar nooit over zijn toch goed inelkaargezette solo's.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paultje-k
Maar om te zeggen dat hij ondergewaardeerd is? Nee niet echt.
http://www.norml.org/images/benefit_...t/KG_color.jpg
Is hij wel ondergewaardeerd :D?
Kyle Gass Tenacious D