Ad:
Wat beviel jou trouwens niet aan de Rover? (te weinig gain?)
Printable View
Ad:
Wat beviel jou trouwens niet aan de Rover? (te weinig gain?)
Die vorige blauwe traanplaat shokmount heb jij toch van mij gekocht toch?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vincentvdlocht
Of was jij dat nie? Volgens mij wel.
Mooi rackje. Neem aan dat jullie een bandbus hebben?
Nee ik heb mijn Mesa Rectifier pre amp ingeruild voor zijn TriAxis.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BeeJee
Ik had die pre amp voornamelijk gekocht voor mijn home studio ter vervanging van mijn line6, alleen vond ik die recording out erg tegenvallen. Heb toen maar besloten om gewoon een 2e rekje aan te gaan schaffen. Voornamelijk voor thuis, maar ook voor optredens waar niet onze gehele backline mee kan. En aangezien he geluid van de TriAxis mij meer aanspreekt dan dan die rectifier pre amp, had ik em op inet gezet, waar Vincent dus op reageerde.
Met de rover heb ik dus geen ervaring, maar hoor er alleen maar goede dingen over:-)
Groetjes, Ad
Die Rover was de mijne. Geweldige amp! Vooral de routeringen e.d. zijn geweldig. De reden dat ik hem weg deed was dat ik tegen een Custom Audio 3+ SE aan liep 8-) . Precies het geluid waarna ik altijd al naar opzoek was. Wat meer High Gain als de Rover maar dat was niet de reden. Het voornaamste verschil is dat de CAE wat meer bite en ballen op het crunch kanaal heeft. Wat ook meteen opvalt is dat de CAE wat minder mid gefocused is op het leadkanaal met wat meer druk en punch. Clean komt zeer overeen, maar naar mijn idee heeft de CAE wat meer belletjes hoog en is de Rover wat meer geconcentreerd op het mid gebied.
Juist! Zo ook mijn bevindingen! Voor mij werd het Lead kanaal namelijk bijzaak toen ik het 2e (crunch) kanaal hoorde... Wat een sound!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
Voor mij nix anders meer...
Aha!......dat zijn dus de famous K&K cases.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dickie
Zal moeilijk gaan Dickie.....KK is out of business......
Enne.....ze zaten in de USA.
Vinni
ter info, KK heeft het patent verkocht aan A&S case company .
Zij maken nu de cases.
Morris
Morris,
Dat was me al bekend.
Wist niet dat PL KK racken gebruikte.
Zijn die van jou ook van KK?....lijkt me eigenlijk stug.
Jou racken zijn tamelijk recent.
Vinni
Paul maakt ze ook zelf ;-)
Ik heb geen KK, niet te tillen man. Leuk als het spul continue in de bus staat en het voor je wordt opgezet, maar voor mij niet praktisch. Ik heb wel shockmount gehad, maar ik pendel regelmatig heen en weer tussen thuis, studio en gigs, en dan leer je dat soort geintjes wel af :satisfie:
Morris
Zit wat in... letterlijk! De case is inderdaad vrij heavy; wordt alleen van repetitieruimte naar podium en terug gerold. De laadklep op onze band-caravan is al jaren een genot!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morris
Paul werkt niet standaard met KK - maar de wensen van de klant... Kortom alles is mogelijk!