Ze zijn er ook wel in een lichte vanilla tint geloof ik, of ik ben nu in de war met de Highway.
Printable View
Ze zijn er ook wel in een lichte vanilla tint geloof ik, of ik ben nu in de war met de Highway.
Ben ik het helemaal mee eens! Ik ben zelf in het bezit van de voorganger RG 270DX BK en vind het voor die prijs een reuze gitaartje ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door worst
Seymour Paul, of anderen, hoe verhoudt de Fender Telecaster Mexico zich eigenlijk met een Tele Lite Ash? Hoe is de kwaliteit van mexico's in het algemeen? De tele lite ash wordt toch gemaakt in asie, naar ik dacht?
Hey mensen,
Ik heb nu 2 butget gitaren:
BC Rich KKV erg lekker om mee te spelen maar dit komt voornamelijk door mijn lengte. Houd zich erg goud bij normale tuning maar ook tot F blijft ie goed klinken. ik heb er nu power slinky's op liggen om in dropped c te spelen maar ik ben erg tevreden prijs: 418 inclusief gigbag t-shirt en standaard van hercules bij muziekhuis vriese doetinchem
LTD HM50 met floyd rose trem. Heel fijn om te bespelen hij was alleen ruk afgesteld maar. heb dit dankzij de dvd van total guitar zelf kunnen verhelpen. erg handig.. De pickups zijn niet echt geweldig maar voor gewone tot d tuning houden ze zich erg goed prijs: 299 bij american guitar store te enschede
Ik wil nog een Jackson RX10D bij kopen. Kost 444 bij musik-produktiv naar mijn mening goed waar voor je geld jackson heef toch altijd wel qualiteit.
Groetuh!!!!
Niek
jaartje geleden een RG 7620 via E-bay gekocht, worden in de VS regelmatig aangeboden voor prijzen waarvoor de extra import tax er wel af kan. onder de 500 € kan je er zelfs nog een custom element in zetten als je wilt. maar ook zonder heb je heel veel gitaar (en plezier) voor je geld!
Ik ben nieuw op dit forum en ben van plan om binnen paar maandjes elektrische gitaar te kopen.
Misschien handig om te melden dat ik totaal geen ervaring heb met gitaar.
Ik dacht dat ik in deze topic wel wat informatie zou vinden, maar er worden zoveel verschillende merken en types aangeraden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. :dontgeti:
Iemand heeft me al beetje uitleg gegeven, en vroeg eerst welk soort muziek ik wou spelen. Ik speel liever zacht (bv. Pink Floyd) maar ook graag wat harder (bv. Iron Maiden).
Ik heb gehoord dat je voor "zachte" muziek een single coil nodig hebt om heldere klanken te hebben, en humbucker om metal te spelen.
Is het dan niet beter om een gitaar te nemen met 1 humbucker en 2 single coils in mijn geval?
bv. dit pakket.
http://www.keymusic.com/details.asp?prodid=78168&taal=0
alvast bedankt.
Verbaast me dat er nog niets van dit merk voorbij is gekomen:
http://student.infonomics.nl/students/b.loog/ch2.JPG
Charvel Model 6
ik heb me toch een squier;
Zo schel dat ik me soms verwonder dat ik nog trommelvliezen heb, maar ach ik speel er wel lekker op.
In deze prijsklasse hoort ook thuis:
Gretsch electromatic Pro Jet.
Heb m onlangs aangeschaft en na wat uitproberen en testen in diverse bandjes en diverse stijlen: Voor niet al te veel geld een zeer veelzijdige gitaar voor allerlei stijlen inzetbaar. Voelt aan als een ouderwetse Les Paul (zwaar) maar met een eigen geluid door de Gretsch (TV Jones designed) elementen.
Ik wil nu een Epiphone G400 HC kopen:)...
Vind hem echt cool alleen nog ffkes sparen:)