Voor de metal gitaristen: ESP/LTD 400 serie is ook zeker niet verkeerd. EMG 81/85 of seymour duncun elementen. Daarbij prachtige afwerking en lekker snelle hals.
Printable View
Voor de metal gitaristen: ESP/LTD 400 serie is ook zeker niet verkeerd. EMG 81/85 of seymour duncun elementen. Daarbij prachtige afwerking en lekker snelle hals.
vet vet vet! ik ben een beetje verliefd!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Letsgo21
Ik heb een prs Soapbar SE.(600euro) speelt lekker met goed geluid alleen de electronica is na twee jaar hard aan vervanging toe. Er zijn meer gitaren in de SE reeks:raadpleeg de website.
ibanez rg 550, 570, 770, 620 gitaren uit begin jaren '90. vanaf 5..
goed voor blues, rock, hardrock, en metal. lekkere smalle halzen
De mexicaanse Fender bijna zo goed als de Amerikaanse
Mooie klank lekker in de hand wat wens je nog meer!!
Indie! www.indieguitars.com
Denk ook eens aan de squier JV-reeks, speel al minstens 15 jaar op deze gitaren en zijn minstens net zo goed als USA reissue. Eerste serie uit Japan met amerikaanse electronica. Tel daarbij op de verzamelwaarde en je hebt en; een 1e klas instrument en; een investering; wordt alleen maar meer waard, zeker de gitaren die nog origineel zijn...Mijn JV-telecaster bespeel ik al 15 jaar en is in waarde 4 maal gestegen;)...
Ze zijn af en toe nog steeds te koop rond de 700 euro, lekkere gitaren.
effe googlen op squier jv-series
Met een beetje speurwerk kun je voor € 900-1000 een uitstekende 2nd hand USA Vintage RI Strat vinden. Mex Strats zijn leuk, maar bij deze US Strats klopt gewoon alles.
of je vind voor (500)600-800 euro een standard USA strat/tele..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ekkybedmond
De prs se gitaren, heb zelf net een custom se gekocht,
kosten rond de 650 euro , zijn echt prachtige gitaren
en zeker waar voor hun geld. Zit ook een goede stevige
draagtas bij.
prs se custom