heeft ie nog steeds maar ÉÉN deel ( Fender) ??? :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeeVee
En wie heeft in godsnaam ( nog ) een Thunderfunk amp ?
JaY
Printable View
heeft ie nog steeds maar ÉÉN deel ( Fender) ??? :PCitaat:
En wie heeft in godsnaam ( nog ) een Thunderfunk amp ?
JaY
ja die super reverb was echt de master, ik heb me er savonds nog over afgetrokken :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Jay
Bedankt dat je dit met ons wilt delenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
JaY
geen dank :D
Nou maar goed dat er geen echt blackfaces waren want dan was het daar een vunzige vertoning geweest :roll:
Tuurlijk, een silverface SR in spanderplatte kast is leuk maarre... Notin' beats the real thing! 8-)
Waarom had jij die zilversnuit eigenlijk verkocht Jay? Staat me iets van bij dat dat was om iets anders te financieren toch?! :-D
Een 74SR KAST is gewoon van hout hoor.Citaat:
De baffle is spaanplaat inderdaad --> maar dat is een 1965 ook meestal ( er zijn multiplex uitzonderingen ). Verschil is de bevestiging, de'65 is geschroefd en hangt floating. De 74 isverlijmd aan alle zijden IN het Cab.
JaY
Klopt > mijn '65 SR.Citaat:
Ik heb die 74-er 2 jaar gehad, alles aan verbeterd wat ik kon in die tijd, ( jammer Bouke, later ben ik ook de baffles gaan vervangen ) veel op gespeeld, vééééél met speakers geëxperimenteerd ook. Dik tevreden op gegeven moment > echter toen ik een goeie '65er aangeboden kreeg en ik die in ABtest kon horen naast de mijne was de keuze simpel.
Heb nog es een vér doorgevoerde early Sf-DLXREV gehoord naast een '65er > géén match gewoon.
Heb al vaak genoeg koppijn opgelopen om erachter te komen WAAROM nu een blackface bijna altijd beter klinkt dan een geblackface Sf. Maar het IS wél zo ! Inmiddels ben ik weer div. ervaringen rijker gelukkig.
( nieuwe topic ? >nee, hoeft eigenlijk niet. Geen discussies, gewoon ergens gaan luisteren ,punt )
JaY
Your honour...Citaat:
The defense rests...Citaat:
:-D
Same here maar dan andersom... heb m'n vingers er nog niet achter kunnen krijgen waarom een silverface het net iets mist t.o.v. blackface... Ik ga d'r nooit achterkomen vrees ik... zal wel gewoon voodoo zijn of iets wat we op dit moment nog helemaal niet kunnen meten (amp aura?).Citaat:
+1Citaat:
En zelfs dat hoeft van mij trouwens niet, maakt mij geen bal uit, ik weet wat ik weet en ik hoor wat ik hoor, da's voor mij voldoende. Een amp klinkt zo goed als je 'm zelf vindt...
FF heel erg off topic: ..een aantal van jullie hebben vast wel wat mp3 van Little Charlie and the Nightcats op de pc staan.
Ze komen hier naar de Noot in Hoogland en ik ben eigenlijk heel erg benieuwd.
Iemand mss genegen dit naar mijn E-adres te sturen?
r.dirtypool@planet.nl
back on topic: yeah.. fender :cool:
Fender???? v.Weelden was 't toch !? :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtypool
JaY