deanguitars.com heeft inmiddels het startplaatje veranderd, maar is ook slecht bereikbaar nu.
Printable View
deanguitars.com heeft inmiddels het startplaatje veranderd, maar is ook slecht bereikbaar nu.
Het is daar in de USA ook nog maar ochtend nu, en ik denk dat die mensen nu wel iets beter te doen hebben dan hun website te veranderen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lacrymosa
Nou, daar hebben ze webmasters voor, die horen dat bij te werken.
op offstage.be las ik dit:
waar het vandaan komt weet ik niet - zolang er geen officiële verklaring van zijn overlijden komt, geloof ik het niet...Citaat:
Ok, ok, the joke went a little too far. We did all this just to see who our true fans were, and I think we can now say we have some pretty loyal fans, and some pretty scummy people on this earth. Dime Bag isn't dead, no-one got hurt. It was a publicity stunt (which worked fairly well I must add) Please no harsh feelings against the band, or against the fans. Dime bag is going to be on MTV's breaking news at 7:00 this morning letting everyone in on the incident. Please don't panic, but please, keep spreading the rumors and gossip, we need this thing to get so completely huge that everyone out there will hear the name "Damage Plan"
-Eric Moxey
VP of Promotions Elektra/Atlantic
Als die quote klopt dan gaat mijn mening de averechts op, zoiets verzinnen zou walgelijk zijn IMO. En dan ook nog dit:
Citaat:
Please don't panic, but please, keep spreading the rumors and gossip, we need this thing to get so completely huge that everyone out there will hear the name "Damage Plan"
Maar er waren toch ook video beelden van?
Stonden ergens gelinkt op het forum van Pantera
Ik kon ze zelf alleen niet zien omdak hier op mn werk zit
Klopt, van een mannelijke en vrouwelijke reporter met op de achtergrond veel zwaailichten etc.
ah, dus ook niet veel concreets.................
kan vandaag echt mn aandacht er niet bij houden...........ben behoorlijk geschrokken moet ik zeggen
pfff, morgen heb ik een proefexamen, maar ik kan mijn gedachten niet echt bij de stof houden.