haal dat waarschijnlijk maar weg :lol:
aan de zadels kan het niet liggen :D
Printable View
haal dat waarschijnlijk maar weg :lol:
aan de zadels kan het niet liggen :D
Echt waar?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sash
Bij mij gaan Ernie Ball snaren veel sneller stuk dan D'addario snaren.... :-?
Naja, d'addario's klinken idd heel mooi, erinie Ball ook maar die braken bij mij zo vreselijk snel
TERING! leer mij dat eens :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Maar jij hebt vast geen floyd...
Ik heb nu op mijn akoestisch net weer een snaar gebroken. Ik ben een vreselijke fan van benden en daar hebben ze weinig zin in.......op een gegeven moment zie je groeven verschijnen en dan is het over ( ik speel zo'n 4 uur per dag nu ) na een week of twee.
Op mijn elektrische Ibanez RG3120 met Floyd Rose( die ik amper gebruikt overgens ) breek ik veel minder snel mijn snaren. Ik speel op het moment echter bijna alleen maar akoestisch omdat ik gewoon merk dat het erg veel beter voor mijn techniek is. Als ik zin heb om te rammen i.p.v te oefenen ga ik elektrisch.
Ik speel op 0.10 van D'darrio zowel akoestisch als elektrisch. Denk er echter aan om binnenkort weer eens Enrie Ball te proberen. Zelfs niet zulke goede ervaringen mee gehad. Enrie ging bij mij altijd snel stuk maar klonk wel iets beter (iets helderder als ik mij goed herrinner). Maarja....proberen kan nooit kwaad.
Ik heb nu op mijn akoestisch net weer een snaar gebroken. Ik ben een vreselijke fan van benden en daar hebben ze weinig zin in.......op een gegeven moment zie je groeven verschijnen en dan is het over ( ik speel zo'n 4 uur per dag nu ) na een week of twee.
Op mijn elektrische Ibanez RG3120 met Floyd Rose( die ik amper gebruikt overgens ) breek ik veel minder snel mijn snaren. Ik speel op het moment echter bijna alleen maar akoestisch omdat ik gewoon merk dat het erg veel beter voor mijn techniek is. Als ik zin heb om te rammen i.p.v te oefenen ga ik elektrisch.
Ik speel op 0.10 van D'darrio zowel akoestisch als elektrisch. Denk er echter aan om binnenkort weer eens Enrie Ball te proberen. Zelfs niet zulke goede ervaringen mee gehad. Enrie ging bij mij altijd snel stuk maar klonk wel iets beter (iets helderder als ik mij goed herrinner). Maarja....proberen kan nooit kwaad.
Oh jawel hoor ,een stuk of 4 :lol:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thom TK
voor akoestisch Martin snaren proberen, electr ernie ball rps 8-)
Heb veel verschillende merken geprobeerd.
Gebruik nu DR....Beste is echter Dean Markley Signature...
Maar het type wat ik waanzinnig vond wordt niet meer gemaakr :-(
DR dus.....
Die Thomasik Enfield snaren.....of Pyramid....is er iemand die dat al geprobeerd heeft?
Groet,
Vinni
hahaha dat 1 gitaar beter gaat klinken van ander merk snaren da's toch wel de ultieme onzin topic.
je zult die snaren wel niet vaak vervangen hebben(of je maakt ze niet schoon na spelen) dan gaan ze doffer klinken dan set nieuwe, maar of het merk nou uit maakt?????????????????
ach ja als je wil geloven wie heeft dan bewijs nodig :)
GHS ownt... einde discussie :)